To je to što me zanima!

Novi Golf bolji je, prostraniji, veći i ekonomičniji nego prije

Ni u 7. generaciji Golf se ne odriče vrijednosti na temelju kojih je od 1974. prodano 29 milijuna Golfova - i dalje je to prepoznatljiv, praktičan i ponajprije siguran auto
Vidi originalni članak

Izgled Golfa mora biti prepoznatljiv, to mu daje veću vrijednost prilikom kasnije prodaje, objasnio je mlake promjene u dizajnu Golfa VII šef dizajna. Ipak, iako izgleda vrlo slično, Golf VII potpuno je nov automobil, izmijenjen do najsitnijih detalja. Nova je platforma, karoserija, interijer, a ovjes i motori temeljito su dorađeni i olakšani... Na Sardiniji smo imali prilike isprobati dva od ukupno sedam motora koliko će ih biti u ponudi. 

Benzinac sa 140 KS nudi gotovo sportske performanse i dojam u vožnji, a troši tek 5,2 l/100 km uz fantastično brz DSG mjenjač sa sedam brzina. Snažniji 2.0 TDI sa 150 KS još je brži i štedljiviji (4,4 l/100 km), ali kao da mu više odgovara sporija i laganija vožnja. Taj dojam prožima cijeli automobil, usprkos aktivnim amortizerima, aluminijskom ovjesu i masi manjoj 100 kg. Ne nudi posebno puno osjećaja u vožnji, vozač je u njemu prilično distanciran od ceste, ali je zato predvidljiv, siguran, stabilan, komforan, tih i uglađen. 

I zbog toga će ga tradicionalni kupci zasigurno cijeniti. Na naše tržište Golf VII stiže sredinom siječnja, a cijene nažalost, za sada nisu poznate.

Posebni modeli

Ponudu Golfa VII u budućnosti će obogatiti posebni modeli poput električnog Golfa, GTI-ja, GTD-a, Blue Motiona....

Dvije vrste ovjesa

Pored kapacitetnog stražnjeg multilink ovjesa s Golfa VI, za sedmicu je VW uveo i jednostavniju i 11 kg lakšu verziju za motore slabije od 122 KS

Idi na 24sata

Komentari 67

  • user_231748 09.12.2012.

    gnojf je predviđen za selo,za balkan,za neobrazovane i priglupe ljude,a za konkurencijom zaostaje brutalno,bravo,astra,focus,ceed, sve bolji automobili od 6ice

  • Duro 07.11.2012.

    Interesira me sto je tu uopce novo na novom Golfu? To sto je novo francuzi nebi nazvali ni face-lifting a kamoli novi Peugeot, Renault ili sl. Za mene je Golf bio i ostao izvana skatulja a unutra (motor) traktor. Englezi su ga u jednoj moto reviji opisali doslovno ovako "auto koji ne starta, ne vozi i ne koci".....a vi samo i dalje citajte njemacke revije:-)

  • mangart 04.11.2012.

    stvarno ne vidim razlog za takvu zavist. mislim, golf nije nikakav spektakularni auto i nema razloga zavisti. ko si ga može priuštit, priuštit će si ga, tko ne može, kupit će clia. ili daciu. mada je najveći problem što je golf predviđen za srednji stalež kojeg kod nas nema već godinama.

Komentiraj...
Vidi sve komentare