To je to što me zanima!

Novi Mercedes S-klase: možda i najbolji automobil na svijetu

Nova generacija legendarne S-klase nudi najnapredniju tehnologiju i nevjerojatnu razinu luksuza. U unutrašnjosti može imati čak pet zaslona, 3D tehnologiju, umjetnu inteligenciju...
Vidi originalni članak

Omiljeni auto direktora, političara i bogataša pun je superlativa. Sedma generacija luksuzne i velike S-klase trenutačno je najnapredniji, a možda i najbolji auto na svijetu.


S-klasa sad u dužinu mjeri 513 cm (pet više od prethodnika), dok je njezina produžena verzija dugačka 529 cm. Mercedes je posebno ponosan na aerodinamički koeficijent od 0,22, što je blizu svjetskog rekorda za serijske aute. Dizajn je potpuno promijenjen i S-klasa sad djeluje osjetno elegantnije. Najveće promjene su straga, gdje je auto dobio izdužena svjetla.  Zanimljivi detalj su kvake za otvaranje vrata koje su uvučene u karoseriju i koje se automatski izvlače u stilu skupljih Teslinih modela.

U unutrašnjosti dominiraju golemi zasloni. Može ih biti čak pet. Jedan služi za instrumente i nudi 3D tehnologiju, tri mogu biti straga, a središnji prednji zaslon je postavljen okomito i nudi se u varijantama od 11,9 i 12,8 inča. Tu je dodatno unaprijeđena MBUX tehnologija druge generacije. Govorne zapovijedi kojima se pristupa s riječima 'hej Mercedes' sada su bogatije, a sustav može predosjetiti što želite i bez da mu date konkretnu komadu. 


Sve varijante nove S-klase serijski su opremljene zračnim ovjesom i adaptivnim amortizerima, a nudi se i elektrificirana verzija ovjesa koja može podići jednu stranu auta u slučaju bočnog naleta drugog auta. Tu je i upravljanje svim kotačima, sustav kod kojeg se stražnji kotači zakreću i tako poboljšavaju skretanje u zavoje, ali i manevriranje na manjim prostorima.

Posebno zanimljiva funkcija su digitalna prednja svjetla koja na cestu mogu projicirati upozorenja. Primjerice, ako se S-klasa približava znaku stop, svjetla će takav znak prikazati na cesti, približava li se gradilištu na cestu će projicirati simbol bagera, na pješaka pokraj ceste će upozoriti usmjerenim točkama itd...


Na početku će se S-klasa nuditi s benzinskim mild hybrid motorima koji imaju šest cilindara snage 367 (S 450) i 435 KS (S 500) koji imaju po dodatne 22 električne konjske snage. Kasnije stiže i V8 benzinac u  zasad nepoznate snage. Tu su i dizelaši s 286 (S 350 d) i 330 KS (S 400 d), a kasnije iduće godine stiže i plug in hibrid koji će imati  čak 100 kilometara električnog dosega što je najbolji rezultat za aktualne serijske plug-in hibride. U salone nova S-klasa stiže krajem godine, a cijene za novi model još se ne znaju.

Idi na 24sata

Komentari 44

  • RichardGere 10.09.2020.

    Samo mi pare fale. Za sad valja w202 vozat hehe

  • NikolaTesla 08.09.2020.

    cca 150.000 eura. Pass.

  • velist 06.09.2020.

    Precijenjeno, ružno, zapaljivo, kanta od auta,... za te novce kupim nekoliko daleko kvalitetnijih japanaca s više opreme. ;)

Komentiraj...
Vidi sve komentare