To je to što me zanima!

Novi skeneri vide i stanice: U igrama će lica biti puna života

Sada se mogu skenirati dijelovi kože na ljudskim licima tako da se svaka točka, bora ili promjena nijanse kože za svaki izraz lica može vidjeti i na velikom ekranu
Vidi originalni članak

Plastična i beživotna lica kompjuterskih likova u filmovima i igrama uskoro će biti stvar prošlosti, zahvaljujući novim animacijskim tehnikama visoke rezolucije. Rezultati će biti toliko detaljni i realni da će se na animiranim likovima moći vidjeti stanice kože i folikul vlasi kose. Znanstvenici, čije su se metode koristile i za snimanja Avatara, pojašnjavaju kako se sada mogu skenirati dijelovi kože na ljudskim licima tako da se svaka točka, bora ili promjena nijanse kože za svaki izraz može vidjeti i na ekranu. Znanstvenici iz Kalifornije i Londona razvili su skenere koji mogu zabilježiti područja kože na rezoluciji od 10 mikrometara. To znači da jedna stanica na ekranu zauzima tri piksela. Područja koja su se skenirala potom se stavljaju na 3D model glumaca koji su bili opremljeni senzorima pokreta. Tijekom procesa mogu se zabilježiti i promjene koje nastaju prodorom svjetla u površinu kože, piše Daily mail.

- Neravnine na koži, na toj razini, utječu na način na koji se svjetlost reflektira - kaže profesor Paul Debevec iz kalifornijskog tima. Pojašnjava kako nam zbog toga koža izgleda zdravo, masno, ali i zbog toga nam netko izgleda kao ljudsko biće, a ne računalno generirani zombi. Novom tehnologijom animirani likovi će biti jeftiniji i životniji. 

Budućnost je sjajna: Grafika u igrama bit će spektakularna

Nvidia s Irom pokazala kakva će biti budućnost video igara

Idi na 24sata

Komentari 24

  • drunkyduck 26.07.2013.

    Lula sexy empire !!! sa svim pixelima, i oblinama :))))9

  • Kaiser Sosse 16.07.2013.

    Las of us je prekrasno izvedena grafa,jest da ps3 vrti ventilator na ultra ali ne šteka,like smoth as milk...čudno što su uspijeli izvuć iz gpu i cpu arhitekture stare 8 godina skoro. Eto što se može kad se igra i njen razvoj prilagođavaju harweru,a ne kod pc obrnuto. Za pc koji vrti sve nove igre makar 2 godine od kupnje koliko treba dati novca,teško je i reći,ali po sadašnjem stanju cijena je višestruko veća od za to optimizirane konzole,a da ne govorimo dalje o kompaktibilnosti hardwera i problemima kod instalacije i sličnim sranjima zbog kojih te prođe volja za gamingom,pogotovo kad nešto nije kako treba ili dosta da ne možeš igrati na visokim postavkama sa puno detalja i slika po sekundi,nešto šteka,ima laga,probaj smanjit postavke i ovo i ono.....bljak

  • ispravak_navoda 16.07.2013.

    po meni, mislim da nece to u igre tak skoro. to je tehnika za CGI a ne za igre. bar ja to tak gledam...

Komentiraj...
Vidi sve komentare