To je to što me zanima!

'Nudimo svima uspjeh jer jedini imamo tajni recept kako radimo streamanje u realnom vremenu'

Upstream nudi ključ u ruke individualcima, ali i tvrtkama koje žele povećati svoju prisutnost na društvenim mrežama. Tome govore u prilog brojke, govori nam mladi dvojac
Vidi originalni članak

Teško je reći da smo u ovoj niši potpuno unikatni, ali znamo da jedini imamo tajni recept za to kako radimo streamanje u realnom vremenu. U mogućnosti smo zapravo streamati bilo kakvu vrstu sadržaja pa čak i stvarati TV postaje u realnom vremenu koje vrte sadržaj kojeg korisnik postavlja u ovom trenutku. Po tome se izdvajamo od apsolutno svih drugih platformi, osim što nudimo i jedinstven editor koji omogućuje dodavanje zvuka u više kanala (primjerice glazba i zvuk kiše).

POGLEDAJTE VIDEO:  Doček mladih hrvatskih informatičarki u Zračnoj luci

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Govore nam to Mario Janković i Domagoj Franc, dvojac koji je na čelu tvrtke Upstream, platforme za streaming uživo koja omogućuje streamanje na YouTube 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, bez potrebe da ostavite uređaj uključen ili bez prethodnog znanja o uređivanju videozapisa, grafičkom dizajnu ili postavljanju poslužitelja.

- Razlika između običnih streama i onog koji traje neprekinuto (24/7) je u tome što omogućuje izgradnju zajednica kroz live chat, kroz puštanje unaprijed snimljenih materijala. O neprekinutom live streamu možete razmišljati kao o TV ili radio postaji. Svaki live stream nudi chat u realnom vremenu gdje se korisnici skupljaju oko jednog zajedničkog interesa. U odnosu na konvencionalni video, neprekinuti live stream se favorizira od strane platformi, pa će tako YouTube uvijek u svojem algoritmu nuditi video koji je live prije konvencionalnog - govori nam dvojac koji dodaju da je postaviti takav live stream vrlo složen proces. 

- Upstream nudi ključ u ruke individualcima, ali i tvrtkama koje žele povećati svoju prisutnost na društvenim mrežama. Tome govore u prilog brojke koje pokazuju da neprekinuti live stream ima i do 8 puta veću interakciju od običnog videa, pa samim time i rast broja pratitelja i pregleda - govori nam dvojac. 

U firmi imaju četiri zaposlenika i jednog vanjskog suradnika koji radi prodaju iz nizozemskog Amsterdama, a kažu nam, da je prvotna ideja za tvrtku bila puno šira. 

- Upstream je prvenstveno trebao biti alat za promoviranje jedne druge inicijative. Kako je platforma rasla tako smo shvatili da na putu do cilja zapravo već gradimo pravi startup. Sličnih alata ima, ali nijedan ne nudi pravo streamanje unaprijed snimljenih materijala u realnom vremenu. To znači da na Upstreamu korisnik može dodati video bez da prekida postojeći stream - sam video se dodaje u red čekanja i pušta se u realnom vremenu, dok stream nastavlja svojim tokom - kažu nam. 

Najviše korisnika imaju iz SAD-a. 

- Korisnici su nam svi, što zvuči optimistično ali je realnost takva ako gledamo registrirane, plaćene korisnike. Od tvrtki koje streamaju svoje reklame proizvoda u realnom vremenu, produkcijske kuće iz Amerike koja vrti svoje serije u realnom vremenu do gamera koji imaju velik broj svojih snimljenih streamova pa su odlučili napraviti TV kanal - otkriva nam dvojac. 

Ključ uspjeha je, kažu, da je trošak minimalan. 

- Trošak je minimalan ako u obzir uzmemo dugoročan rast. Kroz izradu live streama povećavate online prisutnost pa samim time i prodaju. Osim što se može zaraditi i pasivnom zaradom kroz reklamiranje na YouTubeu, modeli zarade su različiti i jednostavni. Troškovi ovise o paketu, ali prosječan stream gdje zakupljujete zapravo računalo koje streama vaš sadržaj i pristup cloud editoru je 30 eura mjesečno za najmanji paket. Na veću količinu streamova je i cijena prihvatljivija - pojašnjavaju nam iz tvrtke i naglašavaju da su posebni i po tome jer su većina u firmi inženjeri. 

- Kako smo mali tako i korisnici koji nam se obraćaju imaju priliku dobiti odgovor na svoje pitanje od inženjera koji radi na platformi. U većini slučajeva se bilo kakav kvar stoga rješava odmah - zaključuju. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare