To je to što me zanima!

Odličan pokušaj Francuza u klasi koja im nije naklonjena

Ranult Talisman je konačno stigao u Hrvatsku. Atraktivna limuzina i karavan odlični su automobili, no zanimanje za ovu klasu je sve slabije, tako da će Talisman imati prilično težak zadatak
Vidi originalni članak

Srednja klasa nekada je bila pojam automobila kakav su svi sanjali, no danas se težište prebacilo na SUV modele. Stoga je i Renault pred kraj karijere pomalo zanemario prošlu genraciju Lagune i dugo čekao na nasljednika, no oko njega se itekako potrudio.

No Talisman nije samo zamjena za Lagunu, već i za veći Latitude te uglavnom cilja na poslovnu klijentelu. A za takve zadatke automobil je izuzetno dobro naoružan. Na prvoj vožnji od Zagreba do Opatije i natrag osjetili smo sve čari poslovičnog francuskog komfora, a na zavojitim cestama kroz Gorski kotar Talisman je potvrdio da ima i mnogo potencijala za zabavu u vožnji. Posebno se tu iskazao model s 4Control sustavom upravljanja na sve kotače koji omogućuje glađi i izravniji ulazak u zavoj. Tu je i Multi Sense koji nudi pet različitih načina vožnje, od ekološkog do sportskog.

Glavninu ponude čine mirni i kultivirani dizelski motori obujma 1,5 i 1,6 litara. Oni se nude u tri izvedbe, sa 110, 130 i 160 KS. Benzinsku stranu zastupaju snažni turbomotori obujma 1,6 litara sa 150 i 200 KS. Downsizeing motora se u praksi ne osjeti previše jer već i s osnovnim dizelom performanse su sasvim solidne. Ubrzanje do 100 km/h traje 11,9 sekundi, a maksimalna brzina je 190 km/h. Top model pak do 100 km/h pojuri za sportskih 7,6 sekundi i postiže 237 km/h.

Unutrašnjost je iznimno prostrana, što drugo očekivati od automobila koji je u limuzinskoj izvedbi dugačak 485 cm. U prtljažnik stane fenomenalnih 608 litara (karavan 572 litre). S napadačkom cijenom od povoljnih 171.900 kuna Talisman naglašava da ne želi biti samo prolaznik na hrvatskom automobilskom tržištu, već ima mnogo ozbiljnije planove. U tome bi mogla pomoći i očita dizajnerska inspiriranost njemačkim limuzinama zbog koje su mu mnogi već nadjenuli nadimak - francuski Passat. Top izvedba Initiale Paris koju smo vozili izuzetno je bogata, a stoji 283.900 kuna.

Idi na 24sata

Komentari 44

  • ragbijaš 26.05.2016.

    Šta je lijepo,je lijepo.Al veliku lovu keširat moraš biti vudren v glavu

  • Davor Miklauzic 20.05.2016.

    Stroj samo takav,svaka cast Renault

  • crnaamazonka1980 15.05.2016.

    Renault kao i sva francuska vozila su samo lijepa, imaju dizajn, ali kvaliteta je iznimno loša, imamo u obitelji 3 francuza, svi se rasklimali, francuzi ko francuzi, lijepota, šarm, ali quality je low

Komentiraj...
Vidi sve komentare