To je to što me zanima!

Online isto kao uživo: 'Svi su u koroni bili doma, a mi smo rasli'

Danas su klijenti bolje upoznati s live streamingom i beneficijama koje videokomunikacija na daljinu donosi, kažu iz Streaming.hr
Vidi originalni članak

Shvatili smo da nam je u proteklom razdoblju opseg posla bio čak i veći pa je bilo logično povećati broj zaposlenika, a sposobnih ljudi u Hrvatskoj još ima. 

Priča nam to Karlo Dževerlija (43) iz domaće tvrtke Streaming.hr koja se bavi produkcijom video sadržaja, ali i video prijenosa. Upravo su se videu brojne kompanije okrenule tijekom pandemije i tu je ova tvrtka sa sjedištem u Petrinji vidjela svoju dodatnu šansu. Tako sad za njih radi 20-ak suradnika, a uz petrinjski, imaju i ured u Zagrebu.

Poprilično spremno smo dočekali novonastalu situaciju. Već godinama se naše poslovanje odvija na internetu, tako da se dosadašnje iskustvo u online načinu rada pokazalo kao prednost. Štoviše, zbog znanja koje posjedujemo u toj sferi, klijenti nam vjeruju i prepuštaju rješavanje izazova s kojima se susreću prilikom prebacivanja poslovanja na internet - rekao je.

Velik dio evenata u tom razdoblju preselio se online i tu su razni klijenti zatražili njihova rješenja za video pozive visoke kvalitete ili za online sastanke i virtualne konferencije te su prema svakome prilagodili organizaciju i digitalnu platformu. Kako pojašnjava Dževerlija, zbog pridržavanja mjera, čak su i tehničku podršku kod raznih prijenosa izveli s minimalnim brojem tehničara ili su opremom upravljali na daljinu.

Govoreći o izazovima s kojima su se u to vrijeme susreli njihovi korisnici, mnogi su najviše bili zabrinuti kako će organizirati online event, koji će kvalitetom i sadržajem i opcijama parirati klasičnom okupljanju uživo te kako to napraviti u kratko vrijeme. Dževerlija kaže da se najefikasnijim pokazalo angažirati tim stručnjaka koji može odraditi svu tehničku pripremu te iz sličnih iskustava ponuditi kvalitetna rješenja, što je uključilo i sadržaj preko kojeg su mogli nuditi i one dijelove klasičnih skupova, poput oglasnog prostora za sponzore ili networkinga za sve sudionike.

- Za razliku od vremena kad smo počinjali, danas su klijenti bolje upoznati s pojmom live streaminga i beneficijama koje video komunikacija na daljinu donosi. To uvelike olakšava posao - kaže Dževerlija i dodaje da su današnji izazovi vezani uz pojavu lakovjernim amaterima primamljivih platformi, onih za bazične potrebe i široku upotrebu.

Radili za UN: Sami se financiraju

Inače, ova hrvatska tvrtka streamingom se bavi od 2007. godine, a radila je za UN, Europsku komisiju, MMF te švicarske i britanske digitalne agencije i brojne hrvatske kompanije, no sami često ističu kao najposebniji projekt, organizaciju prijenosa s prve svjetske utrke dronova u Dubaiju za koju kažu da je izgledala kao SF film.

Svi ti projekti ovoj kompaniji i dalje omogućuju da sama financira svoj razvoj iz vlastitih izvora te iz EU projekata koji su ih, kako kažu, prepoznali kao odličan target za investicije.

Baš nikad iz kredita ili posudbi, čime se valjda ubrajamo u mali broj poduzeća koji nemaju baš nikakvih dugovanja. To je svakako značilo nešto dugotrajniji rast do ove točke, ali nama draži - razvoj na zdravim, sigurnijim temeljima - dodao je Dževerlija.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • DrvoJavorovo 12.09.2020.

    Dok nekome smrkne drugome svane.Najbolje je svima da radimo od kuce.

Komentiraj...
Vidi sve komentare