To je to što me zanima!

Opel nastavlja transformaciju, stigao je obnovljeni Grandland

Najveći Opelov SUV prilično je uspješan, no nakon više od tri tri godine na tržištu došlo je vrijeme za redizajn. Vozili smo ga i provjerili što je to novoga na Opelu koji se više ne zove Grandland X, već samo Grandland
Vidi originalni članak

Opel potpuno mijenja vizualni identitet. Nakon Mokke, Crosslanda i Astre, novo lice s takozvanom Opel Visor maskom dobio je i Grandland. Dio je to detaljnog redizajna kojeg je Opel napravio kako bi osvježio popularni kompaktni SUV koji je do sada prodan u više od 300.000 primjeraka. 

Kategorija kompaktnih SUV-ova izuzetno je popularna posljednjih godina i u Hrvatskoj, a ove je godine svaki peti prodani auto na našem tržištu iz ove klase. Slično je i u Europi te se stoga Opel potrudio da što više moguće poboljša svoj najveći SUV.

Prednji dio temeljito je promijenjen i dominira ranije spomenuta ravna maska. Straga su promjene umjerenije, a najviše u oći upada novi veliki natpis koji je razvučen čitavim poklopcem prtljažnika. 

U unutrašnjosti su također primjetne velike promjene. Digitalni instrumenti i dodirni zaslon su potpuno novi i čine cjelinu koja je na prvi pogled čini spojenom. Nude se samo digitalni instrumenti, manji imaju dijagonalu 7”, a veći 12”. Na njih se nadovezuje dodirni zaslon koji se nudi u dvije veličine, 7” i 10”. 

Unutrašnjost može biti vrlo bogato opremljena. Nude se i hlađena prednja te grijana sva sjedala. Tu je i poduži niz sustava za pomoć u vožnji među kojima je najinteresantnija toplinska kamera koja automatski detektira opasnosti u mraku. 

Novost u ponudi su i vrhunska LED Pixsell svjetla koja se automatski prilagođavaju prometu. Ona su serijska u bogatijim paketima opreme, a u slabijima Grandland ima klasična LED svjetla. 

Za pogon Opel nudi jedan benzinski, jedan dizelski i dva plug-in hibridna sustava. Benzinac obujma 1,2 litara s tri cilindra ima 130 KS te se nudi u kombinaciji s ručnim i automatskim mjenjačem. Dizel obujma 1,5 litara ima također 130 KS, a serijski dolazi uz automatik. Vrh ponude su plug-in hibridi sa 224 KS (prednji pogon) i verzija s 300 KS i pogonom na sve kotače. Električni doseg plug-in hibrida je deklariran na 65 kilometara, a u praksi je to oko 50 kilometara. 

Grandland se u vožnji ponaša kao i prije, dakle kao auto kod kojeg je komfor u prvom planu, no i dinamika vožnje nije potpuno zanemarena. U većini situacija ovaj SUV je vrlo ugodan u vožnji. 

U Opelu tvrde da je novi redizajnirani Grandland jeftiniji od prethodnika. Osnovni benzinski model koji ima 17” aluminijske naplatke, dvozonsku automatsku klimu, LED svjetla, digitalne instrumente 7” i dodirni zaslon 7” košta 174.800 kuna. Cijena osnovnog dizelskog modela je 208.420 kuna. Osnovni plug in hibrid s 225 KS košta 305.300 kuna.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • velist 30.09.2021.

    Opel nastavlja transformaciju u "pežo" ;)

  • nap 27.09.2021.

    dobar izgled boja untrasnjost

  • global 25.09.2021.

    trenutni model puno ljepši

Komentiraj...
Vidi sve komentare