To je to što me zanima!

Ostaje samo koncept: Renault Eolab na 100 km trošit će litru

Za razliku od Volkswagenovog serijskog modela, Eolab će ostati samo koncept. Zasnovan je na Cliu koji je radikalno olakšan te je dobio moderni hibridni sustav
Vidi originalni članak

Nakon Volkswagena i Renault je konstruirao automobil koji troši 1 l/100 km, no Francuzi za sada ne razmišljaju o serijskoj proizvodnji. Eolab, koji će biti predstavljen na salonu u Parizu, donosi više od 100 tehničkih inovacija koje su zaslužne za toliku potrošnju. 


Automobil se temelji na Cliju, no od njega je čak 400 kilograma lakši. Primjerice, samo na sjedalima je ušteđeno 12 kg, dok su kočnice 14,5 kg lakše, ali jednako efikasne. Hibridni pogon sastoji se od električnog i benzinskog motora. Trocilinrični motor obujma 1 litre ima 75 KS, a električni dodaje još 54 KS. Na struju Eolab ima doseg od 66 kilometara.



Idi na 24sata

Komentari 10

  • Hiroo_Onoda 27.09.2014.

    Do sada nitko, ali baš nitko nije ostvario potrošnju koju deklarira proizvođač (. . . benzin, diesel, struja), a vjerojatni i neće. Ne kupujemo aute da bi ih vozili po tvorničkim labosima i poligonima. Auti su nam svakodnevna potreba bilo nakrcani, prepuni ili pak samo sa vozačem. Vozimo ih uzbrdo, nizbrdo, po gradskim gužvama, autoputevima, svim vremenskim uvjetima . . . Dakle od proizvođača deklarirana potrošnja je samo jedna od cijelog niza navlakuša.

  • 25.09.2014.

    A cjena bude cca 30 000 eura a za to kupiš pošteni dizel i još ti ostane za gorivo sljedecih 100 000km

  • Ray Barone 25.09.2014.

    Ako može Toyota onda mogu i ostali, a velikoserijskom potrošnjom bi se srezali mnogi troškovi...ali očito da nema višeg interesa za vozila koja troše manje...

Komentiraj...
Vidi sve komentare