To je to što me zanima!

Ford EcoBoost treću godinu zaredom proglašen najboljim

Ford EcoBoost opisan je kao uglađen i učinkovit motor prikladne snage, nazvan tehnološkim remek-djelom. Drugo mjesto zauzeo je Ferrarijev 4,5-litreni V8
Vidi originalni članak

Fordov jednolitreni motor EcoBoost već je treću godinu zaredom proglašen motorom godine. Trocilindraš koji se ugrađuje u niz Fordovih modela poput Fieste, Focusa i C-Maxa na izboru International Engine of the Year 2014 osvojio je 351 bod.

Na drugom mjestu s 281 bod nalazi se Ferrarijev 4,5-litreni V8, s 254 boda treći je VW-ov 1,4 litreni TSI Twincharger, dok se na četvrtom mjestu s 252 boda nalazi Mercedes-AMG Turbo od dvije litre.

Fordov EcoBoost prvi je motor u 16-godišnjoj povijesti ovog izbora koji je pobijedio tri godine zaredom. U obrazloženju presude opisan je kao uglađen i učinkovit motor prikladne snage te je nazvan tehnološkim remek-djelom.

POBJEDNICI PO KATEGORIJAMA:

Manji od 1.0 litre: Ford Ecoboost 1.0 (100-125 KS)

Od 1.0 do 1.4 litara: Volkswagen 1.4 TSI (160-192 KS)

Od 1.4 do 1.8 litara: BMW/PSA Peugeot Citroen - 1,6 litreni turbobenzinac (125-270 KS)

Od 1.8 do 2.0 litara: Mercedes AMG - dvolitreni turbobenzinac (360 KS)

Od 2.0 do 2.5 litara: Audi 2.5 TFSI (310 KS)

Od 2.5 do 3.0 litre: BMW trolitreni Twinpower Turbo redni 6 cil. (306-340 KS)

Od 3.0 do 4.0 litre: McLaren 3.8 litreni V8 (625-650 KS)

Veći od 4.0 litara: Ferrari 4.5 litreni V8 (570-605 KS)

Ekološki motor: Tesla potpuno električni (306-422 KS)

Novi motor: Mercedes AMG - dvolitreni turbobenzinac (360 KS)

Idi na 24sata

Komentari 15

  • bbbdado 30.06.2014.

    Ipak bi ovaj motor koji je zauzeo drugo mjesto

  • KokoT 28.06.2014.

    Moram priznati da mi je vrlo naporno raspravljati sa ljudima koji ili ne razumiju ili ne žele razumjeti temu.Ako za motor piše da je,citiram"uglađen i učinkovit motor,prikladne snage,nazvan tehnološkim remek djelom".Dakle on nije za trke,nije najjači po litri obujma,možda ne troši apsolutno najmanje...ali svakako je na vrhu kad se svi parametri koji se ocjenjuju zbroje.Vjerovatno su tu odluku donijeli ljudi koji su kompetentni po tom pitanju.Što se pak Nissana GTR tiče,on je svoje pojeo.Trenutno njega jedu,zadnji primjer je legendarna trka 24 stunde Nordschleife,koja je vožena prošli tjedan.Tamo su ga pojeli Audi,pa Mercedesi ...samo treba pratiti malo više utrke,a ne pisati gluposti po forumima i mlatiti praznu slamu LP

  • KokoT 27.06.2014.

    Vrlo vrlo zanimljivo.A barem polovica "stručnih"komentatora na ovom forumu se kunu u japanske motore,kojih ovdje,gle čuda-NEMA.O tome govorim već duže vremena ali očito ti "stručnjaci"to ne žele čuti.Oni žive u nekom svom filmu.Čestitke Fordu i ostalima na odlično odrađenom poslu !

Komentiraj...
Vidi sve komentare