To je to što me zanima!

Passat za one izbirljive: Novi Arteon je najbolje što nudi VW

Novi Arteon je nasljednik CC-a i novi top model VW-a. Namijenjen je onima koji žele nešto ekskluzivnije od Passata, no nipošto nije zamjena za Phaeton nego konkurent modelima poput Audija A5
Vidi originalni članak

Mnogi nisu niti primijetili, no Volkswagen od prošle godine više ne proizvodi Phaetona. Neuspješna velika luksuzna limuzina je potiho umirovljena, a njena ekskluzivna staklena tvornica pretvorena u izložbeni prostor za elektroaute.

Phaeton neće dobiti nasljednika, barem ne za europsko tržište, a novi Arteon je nešto najbliže tome. Najveći i najluksuzniji novi VW današnjice ipak nije, kao Phaeton, konkurent Audiju A8 i BMW-u 7-ici nego mnogo skromnijima A5 i Seriji 4, odnosno njihovim verzijama s dva para bočnih vrata.

Arteon je baziran na Passatu, i zapravo predstavlja nasljednika CC te preuzima njegovu koncepciju, oblik coupea i praktičnost limuzine. U odnosu na Passat ima i veće dimenzije. S dužinom od 486 centimetara jamči vrlo prostranu unutrašnjost. Unatoč kosom stražnjem dijelu krova u unutrašnjosti straga mogu sjediti i osobe do 190 cm visine. I prtljažnik je raskošan. U njega stane 563 litre.

Dizajn unutrašnjosti i oprema se ne razlikuju mnogo od one u Passatu, Arteon donosi tek rijetke novosti u pogledu dizajna, a one su inspirirane ili preuzete od redizajniranoga Golfa. Arteon u top izvedbi ima head up zaslon i 9,2” zaslon osjetljiv na dodir i izgleda vrlo luksuzno, no sve to može imati i top opremljeni Passat.

Motorizacija je, tradicionalno za Volkswagen, vrlo raskošna. S benzinske strane osnovu predstavlja potpuno novi 1,5-litreni motor sa 150 KS, a tu su još dva dvolitrena benzinca sa 190 i 280 KS. Osnovni dizelaš je poznati 2-litreni TDI sa 150 KS, a iznad njega su smješteni također 2-litreni motori sa 190 i 240 KS. Većina mjenjača su DSG automatici, jedino se osnovni motori nude u kombinaciji s ručnim mjenjačima.

Pogon je, kao i kod ostalih VW-a, na prednje kotače, a top modeli mogu se dobiti i u kombinaciji s pogonom na sve kotače. Automobil na tržište dolazi tijekom ljeta, a cijene se još ne znaju, no trebao bi biti nešto skuplji od usporedivog Passata.

Idi na 24sata

Komentari 48

  • realnost1110 31.03.2017.

    Izvana izgleda super, iznutra dosadan ali te novce je opet bolje dati za bmw 5 ili mecku e klase

  • volimpršut 28.03.2017.

    Kontejner od auta...a i bogami vas dobro plaćaju da toliko reklamirate tu balkansku marku!

  • VitoBH 28.03.2017.

    Dizajneri Renaulta kada vide ovaj automobil sramota ih je reći da su dizajneri. Svojim zadnjim uratkom (Talisman, Megane) dosegli su granice svoje nesposobnosti.

Komentiraj...
Vidi sve komentare