To je to što me zanima!

Pravi Super SUV: Lamborghini Urus ubrzavat će poput rakete

Auto od 0 do 100 km/h ubrza za samo 3,6 s i postiže maksimalnih 305 km/h. Prodaja Urusa započinje na proljeće, a osnovni će model u Njemačkoj stajati 204.000 eura.
Vidi originalni članak

Nakon mnogo najava i dugog iščekivanja novi Lamborghinijev SUV Urus konačno je ugledao svjetlo dana. Lamborghini ipak time nije postao prvi veliki proizvođač supersportskih automobila koji je napravio svoj SUV. Naime još dugo prije Lamborghinija postojao je – također Lamborghini. Svoj SUV imali su još prije tridesetak godina kada se proizvodio monstruozni LM002. Također Porsche već desetljeće i pol žari i pali svojim Cayenneom, a u međuvremenu su se u igru s ekstremno jakim i brzim SUV-ovima uključili i Bentley pa čak i Alfa Romeo čiji Stelvio Quadrifoglio trenutno drži rekord Nürburgringa kao najbrži SUV.

Zbog konkurencije koje je mnogo jača nego na prvu pomislite, Lamborghini je, da bi se istaknuo morao napraviti nešto zaista posebno, prvi Super-SUV. Ono što su Lamborghinijevi automobili među drugim sportskim modelima to je Urus među SUV-ovima. Ističe se fascinantnom pojavom ali i impozantnom snagom. Ima 4-litreni V8 biturbo motor porijeklom iz Audija i razvija 650 KS i 850 Nm okretnog momenta. Prosječnoj potrošnji od 12,7 l/100 km nitko ne vjeruje, no zato prilično uvjerljivo zvuče podaci o drugim performansama. Auto od 0 do 100 km/h ubrza za samo 3,6 s i postiže maksimalnih 305 km/h. Time je najbrži na svijetu i u pogledu ubrzanja i u pogledu maksimalne brzine, no niti konkurencija nije osjetno sporija. Alfa Stelvio do 100 km/h stiže za 3,8 sekundi, a Bentley Bentayga juri 301 km/h. Ipak, Urus bi se iznad svih konkurenata trebao isticati superiornim voznim osobinama.

Automobil je nastao na istoj platformi kao i Bentley Bentayga, Audi Q7 i Porsche Cayenne i prilično je težak. Ima čak 2154 kilograma, no za svoju masu bi se trebao nevjerojatno dobro voziti. Ima ogromne karbonske kočnice, naplatke do 23" i specijalne Pirelli P Zero Corsa gume. Može se birati između šest različitih programa vožnje Strada (Cesta), Sport, Corsa (trkaća staza), Terra (zemlja), Sabbia (pijesak) i Neve (snijeg).

U unutrašnjosti se ističe Infotainment sustav s dva velika zaslona, a uz nadoplatu je moguće dobiti Bang & Olufsen audio sustav s 21 zvučnikom i 1700 W. Naravno, luksuz je na najvišoj razini, sve je prepuno najfinije kože i drugih plemenitih materijala. Ponuda prostora je raskošna, što i ne ćudi s obzirom na ogromnih 511 cm dužine.

Prodaja Urusa započinje na proljeće, a osnovni će model u Njemačkoj stajati 204.000 eura.  

Idi na 24sata

Komentari 30

  • volimpršut 06.12.2017.

    Zvijer.....nema dalje!!!Bravo Lambo!

  • davor430 06.12.2017.

    Stelvio hahahh samo zato sto ima motor od ferrarija...pa to je samo alfa 😄😄 kak to uspoređivati sa ovim lamborghinijom koji je brutalan, premocno izgleda i izvana i unutrasnjos pogotovo

  • trpaj_sirotinju 06.12.2017.

    užas

Komentiraj...
Vidi sve komentare