To je to što me zanima!

Redizajnirana Astra donosi mnogo novosti ispod karoserije

Novoj Astri vanjski izgled nije previše mijenjan, no ispod karoserije su najvažnije stvari nove, tako i odličan trocilindrični motor sa 130 KS koji se pokaza mnogo štedljivijim od prethodnika
Vidi originalni članak

Iako redizajniran, izgled Astre je samo minimalno mijenjan. Sprijeda su promijenjeni maska i odbojnik, straga ništa, u unutrašnjosti instrumenti i infotainment. No ipak, testirana Astra je u odnosu na prethodnika potpuno novi auto.

Uz novi 1,2-litreni benzinski motor, bolju aerodinamiku i manju masu Astra je osjetno štedljivija nego do sada. U praksi troši manje do 1,5 l/100 km, pa smo na testu u gradu trošili samo 6,8 l/100 km. Motor je nešto nemirniji nego što smo to navikli, no u vožnji je elastičan i ugodan.

Sve je podređeno štednji pa je šesterobrzinski mjenjač dugačkih prijenosnih omjera. Zbog toga ubrzanje do 100 km/h traje duže od očekivanog, a maksimalna brzina je neobično visoka s 215 km/h. Međuubrzanja su pak vrlo dobra. Astru je posebno ugodno voziti na duljim putovanjima. Unutrašnjost je dovoljno prostrana i udobna te vrlo ergonomična. Pohvalu zaslužuju pregledni, djelomično digitalni instrumenti i mnogo napredniji i bolji infotainment sustav. 

Testirani auto je nevjerojatno bogato opremljen, ima i masažu i klimatizirana kožna sjedala, odlična LED Matrix svjetla...Oprema ovoga automobila je, bez pretjerivanja na razini onih kod najskupljih limuzina. Ima najskuplji paket opreme, a još dodatno ugrađena oprema stoji više od 50 tisuća kuna stoga je jasno da uz manje luksuza možete proći i puno jeftinije. Testirani auto je tako opremljen samo da bi se pokazalo što sve nova Astra može imati, prosječan kupac će birati ipak skromnije. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:

masa: 1280 kg
dimenzije: 437x181x149 cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 96 kW/130 KS  
0-100 km/h: 10,5 s
najveća brzina: 215 km/h
potrošnja: 4,4 l/100 km
cijena: 224.745 kn (testni model), 143.942 kn (osnovni model)

Testirana Opel Astra 1.2 Turbo GS Line u opremi ima Matrix LED svjetla, grijana i hlađena kožna sjedala s funkcijom masaže, 8” dodirni zaslon, 17” alunaplatke, bežični punjač mobitela...

Idi na 24sata

Komentari 35

  • strsljen2013 01.05.2020.

    Za te novce kupiš nešto s 4 cilindra, bolje s više opreme i ne zove se Opel.

  • wraith666 30.04.2020.

    Ovakva sr... a moze reci samo netko tko u zivotu nije vozio niti imao opela... Jedino sto ovdje ne štima nikako su ti šugavi trocilindrični motori i to ce biti njihova propast, ili ce nestati, ili ce se vratiti na četverocilindrične mašine, treceg nema...

  • jumar 30.04.2020.

    Sto je tu redizajnirano, osim cijene?

Komentiraj...
Vidi sve komentare