To je to što me zanima!

Šarmer s pokrićem: Zastavin Fićo slavi svoj 63. rođendan

Bio je malen i mogao se parkirati bilo gdje, a o njegovoj popularnosti svjedoči činjenica da se moralo čekati i do tri mjeseca kad bi ga se naručilo u salonu...
Vidi originalni članak

U bivšoj Jugoslaviji u Kragujevcu radničkoj klasi su prije 63 godine predstavili prvi licencni model Fiata - Zastava 600/750.

Popularni Fićo postao je nezamjenjivo prijevozno sredstvo. Kragujevačka Crvena zastava od tog 18. listopada 1955. do 18. studenog 1985. godine proizvela je 923.487 primjeraka Fićeka.

- Auto nije bio toliko popularan zbog svojih performansi jer nije ni bio osobito udoban, nego zbog činjenice da je bio jeftin i dostupan radničkoj klasi. Bio je malen i mogao se parkirati bilo gdje, a o njegovoj popularnosti svjedoči činjenica da se moralo čekati i do tri mjeseca kad bi ga se naručilo u salonu - objašnjava predsjednik Fićo fan kluba iz Zagreba Zdenko Šaban.

Tadašnji Fićo, nastavlja on, u rangu je današnjeg Opela ili Renaulta. Oko 1968. godine za kupnju novoga Fiće radnik je trebao izdvojiti 18 prosječnih plaća, a vozili su ga u mnogim službama, od pomoći na cesti do tadašnje milicije.

Fiću je s ulica polako istisnula Zastava 101, a poslije nje stigao je Yugo.

Idi na 24sata

Komentari 110

  • scythe 20.10.2018.

    He, he, he ... veselim se komentarima jugokomunističkih bratskojedinstvenih antifašističkih zombija kojima je posjedovanje ovog smeća bio glavni dokaz sreće i blagostanja u nekadašnjoj takozvanoj državi ... za kojom i danas stenju, cvile i suze rone ...

  • st brzić 20.10.2018.

    O ovakvoj "popularnosti" je predsjednica govorila kad je spominjala jogurte. Samo; budalama to još ni danas nije jasno.

  • st brzić 20.10.2018.

    Je; bio je "popularan" i hvaljen isto k'o i maršal Krvolok ... samo zato što drugog izbora nismo imali.

Komentiraj...
Vidi sve komentare