To je to što me zanima!

Škoda Kamiq mogla bi postati ljubimac kupaca u Hrvatskoj

U Švicarskoj i Francuskoj isprobali smo novi Škodin automobil koji bi mogao zavladati klasom malih SUV-ova. Najprostraniji je među konkurentima i od većine njih djeluje mnogo ozbiljnije i praktičnije
Vidi originalni članak

Kompaktna ili takozvana Golf klasa više nije u prvom planu. Mali gradski SUV-ovi ove bi godine trebali činiti oko 25% ukupne prodaje u Hrvatskoj što znači da su ovi automobili na prepad potpuno osvojili tržište. A i sve ih je više. Novi jaki adut stiže iz Češke. Nakon Kodiaqa i Karoqa, stiže i Kamiq, auto koji bi trebao postati veliki hit. U to smo sigurni nakon što smo i sami isprobali automobil na svjetskoj prezentaciji održanoj u Švicarskoj i Francuskoj. 

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Kamiq je nešto veći od prosjeka svoje klase. Opel Crossland X, Seat Arona, Hyundai Kona, Kia Stonic, svi ovi automobili su manji. Kamiq se tako prije može mjeriti s popularnim Volkswagenom T-Rocom nego s manjim T-Crossom. Dugačak je 424 centimetra, no ono što pruža u unutrašnjosti odaje dojam da se radi o mnogo, mnogo većem autu. Na stražnjim sjedalima prostora ima u obilju, mnogo više nego u prosječnom kompaktu, gotovo kao i u Octaviji. I prtljažnik je dosta velik. U njega stane 400 litara što ‘mali’ Kamiq čini sasvim prikladnim obiteljskim automobilom.

Kamiq je nakon Kodiaqa i Karoqa treći SUV u Škodinoj ponudi i dizajnerski zadržava prepoznatljive oštre linije svojih prethodnika, barem sprijeda i s boka. Straga je auto osjetno originalniji od ostalih Škoda. Sve u svemu, izgled koji će se svidjeti većini. U unutrašnjosti koja u top izvedbama izgleda zaista dobro i profinjeno većina elemenata je preuzeta s nove kompaktne Škode Scale. Zapravo i mnogi mehanički elementi pogona, motora i drugo je također preuzeto sa Scale tako da je Kamiq zapravo njen svojevrsni manji SUV blizanac.

U Kamiqu će se nuditi tri benzinska i jedan dizelski motor. Jednolitreni trocilindrični benzinci imaju 95 i 115 KS, četverocilindrični motor obujma 1,5 litara razvija 150 KS, a dizelski 1.6 TDI ima 115 KS. Očekuje se da će se najviše tražiti modeli s benzinskim motorom i 115 KS. Svi motori osim osnovnog benzinskog mogu biti opremljeni automatskim DSG mjenjačem, a pogona na sve kotače nema i neće ga biti. No nekih terenskih svojstava ipak ima jer Kamiq nudi najveći razmak od tla u klasi.

U vožnji se Kamiq pokazao zaista ugodnim. Pri agresivnijem prolasku kroz zavoje doimao nam se bolji od prosjeka klase, a udobnost ovjesa zaslužuje vrlo dobru ocjenu. Isto vrijedi i za razinu buke prilikom vožnje većim brzinama. Kamiq je vrlo dobro opremljen već od osnovne razine. U serijskoj opremi osnovnog modela tako su LED svjetla što je raritet u klasi, a tu je i sve drugo potrebno uključujući i mali dodirni zaslon promjera 6,5”. U top izvedbama Kamiq nudi i najveći zaslon u klasi promjera 9,2 inča i luksuzne detalje poput grijanih stražnjih sjedala.

Osnovni model s Active opremom i 95 KS stoji od 121.187 kuna, a očekuje se da će se najbolje prodavati model sa 115 KS i srednjom Ambition opremom za 137.790 kuna. Najjeftiniji dizel dođe 158.669 kuna. Vrlo dobre cijene i jamac da će Kamiq postati vrlo važan “igrač” na našem tržištu. Očekuje se da će ga godišnje u Hrvatskoj odabrati oko 1000 kupaca što bi ga učinilo jednim od najbolje prodavanih SUV-ova. Naručiti ga se može već od sredine rujna, a na hrvatsko tržište stiže polovicom listopada.

Idi na 24sata

Komentari 29

  • 03.09.2019.

    Pun qurac više tih SUV kutija.Uništili su kompletnu auto industriju.Svi automobili manje više isti samo maske,lampe i amblemi različiti, totalno bezidejno i nikad ga neću kupiti, ali baš faking nikad.

  • 29.08.2019.

    Ružna kao i sam znak i ime ŠKODA.. kopija na Citroen cactus i hunday neki Bog te pitaj uglavnom na sve liči samo ne na auto... vjerovatno su zagorca zaposlili hinozemstvu htvornice pa im riše kokota nakon litrinov i litrinov ispijeneg vina.. 🤦🏼‍♂️

  • 29.08.2019.

    drazi mi je wolkswagen od škode

Komentiraj...
Vidi sve komentare