Insignia je stigla u Hrvatsku, a prve kilometre u njoj smo provozali na lijepim i zahtjevnim istarskim cestama. U takvim uvjetima dobro se vidi da je Insignia sada u vožnji potpuno “druga priča”. Automobil je u osnovi vrlo komforan, no stisnete li gas shvatit ćete da jednostavno impresionira koliko je uvjerljiva na visokim brzinama. Izvrsno ponašanje u vožnji djelomično je posljedica i mnogo niže mase.. Nova limuzina je čak 175 kilograma lakša, no unatoč tome veća je od prethodnika i s 490 centimetara je dimenzijama dostojna i više klase.
Osim zbog veličine Insignia izgleda impresivno i zbog odličnog, agresivnog i sportskog dizajna. Posebno upečatljiv je prednji dio s uskim svjetlima koja u top izvedbama donose najnapredniju LED tehnologiju. Zbog toga možete čitavo vrijeme voziti s dugim svjetlima koje bacaju snop i do 400 metara bez da zasljepljuje druge sudionike u prometu. Naime, kada automobil “vidi” drugo vozilo automatski gasi samo dio snopa koji cilja prema njemu. Oko toga LED i dalje svijetli punom snagom. Dizajn unutrašnjosti i materijali su vrhunski i ovdje je vidljivo kako se Opel želi približiti premium modelima.
No tom tragu je i oprema u kojoj mogu biti ventilirana sjedala s ergonomskim certifikatom, masaža, adaptivni tempomat, kamera od 360 stupnjeva. Osnovni model s dizelom od 110 KS stoji 183.900 kuna, a Opel očekuje kako će se najviše prodavati Dizel sa 136 KS od 200.000 kn.