To je to što me zanima!

Stiže novi Renault Clio: Peta generacija je za čistu peticu

Clio je dobio i sofisticiranu aerodinamiku, primjerice rešetke na maski automatski se zatvaraju, a to smanjuje otpor zraka i pridonosi boljoj potrošnji
Vidi originalni članak

Renault Clio je trenutačno najprodavaniji gradski auto u Europi i najprodavaniji francuski auto u povijesti. Već te dvije činjenice dovoljno govore o kako se važnome modelu radi i zato se Renault potrudio novi model učiniti posebnim, u mnogim detaljima najnaprednijim gradskim autom u svijetu. Koliko je Clio dobar uvjerili smo se u Portugalu gdje smo među prvim novinarima dobili priliku voziti petu generaciju bestselera.

Sve na Cliju je sto posto novo. Za Clio je napravljena nova platforma, osmišljene su nove tehnologije i novi motori, jedino je izgled ostao prepoznatljiv. Kako bi ostao kompaktan i praktičan u gradu, dimenzije su neznatno smanjene, sad ima 405 centimetara, no u unutrašnjosti nudi više mjesta od prethodnika, a u prtljažnik stane 391 litra, što je apsolutni rekord u odnosu na konkurenciju.

Clio je dobio i sofisticiranu aerodinamiku, primjerice rešetke na maski automatski se zatvaraju, a to smanjuje otpor zraka i pridonosi boljoj potrošnji. Također, auto je lakši od prethodnika i ima nove motore, a to pridonosi manjoj potrošnji. Osnovni model ima jednolitreni benzinski motor snage 75 KS, snažniji jednolitreni motor s turbopunjačem razvija 100 KS, a top model ima 1,3-litreni motor i 130 KS. Tu su i dizeli s 85 i 115 KS, a kasnije će ponudu upotpuniti i prvi hibridni Clio.

Auto se i bolje vozi zbog naprednijeg ovjesa i novog serva upravljača. Serijski je opremljen radarom i kamerom te nizom sustava za pomoć u vožnji. Na hrvatsko tržište stiže u srpnju, a cijena se za sada ne zna.

Po kvaliteti materijala bolji i od premium konkurenata

Po kvaliteti materijala, Clio je bolji i od premium konkurenata, a novi Smart Cockpit impresionira dizajnom i ergonomijom. Instrumenti su digitalni, a nudit će se verzije sa zaslonom od sedam i deset inča. Središnji zaslon ima 7 ili 9,3 inča. Mnogo detalja moguće je individualizirati, a tu je novi napredniji infotainment sustav.

Idi na 24sata

Komentari 27

  • anu5 09.09.2019.

    100000kn za klimu sa 75KS motorom u 2019... Hyundai i20 u osnovnoj opremi ima klimu i 84KS te kosta 90000kn, a nije da francuzi bas imaju neku reputaciju.

  • NenadZG 10.07.2019.

    Jedino me zanima širina vozila iznuta. da li pored dječje sjedalice stanu dvije osobe kao u i30 (srednja na koso), te da li će srednja operma (tempomat, automatska lima, dijeljiva klupa, blutooth. USB, mp2, CD, automatski brisači i svjetla i elektika za prednja stakla) i 130 KS biti ispod 140.000,00 kuna.

  • Lumos 27.06.2019.

    Dobar al i dalje mi se ne sviđa taj tablet nakeljen na sredini

Komentiraj...
Vidi sve komentare