To je to što me zanima!

Subaru Levorg: Poslastica za one koji razmišljaju drugačije

Subaruov drugačiji karavan od prosjeka se izdiže već na prvu, po velikom otvoru za usis zraka. Dolazi s pogonom na sve kotače i jednim motorom u ponudi
Vidi originalni članak

Novi Levorg koji je ovih dana stigao u Hrvatsku sasvim je tipičan Subaru i potpuno neobičan karavan srednje klase. Od prosjeka se izdiže već na prvu, po velikom otvoru za usis zraka. 

Ovo je dizajnersko-funkcionalni detalj kakav ne nudi niti jedan drugi automobil u klasi i koji je tipičan za Subaru modele s turbomotorom. No i po ostalome Levorg je potpuno drugačiji od drugih. Pogon na sve kotače je serijski, drugog izbora kupac nema. 

Subaru

Nadalje u ponudi je samo jedan motor i to benzinski bokser, tip motora kojeg u ovoj klasi ne nudi niti jedan proizvođač. Također jedini mjenjač u ponudi je automatski s kontinuiranim varijabilnim prijenosom. Rezultat svega ovoga je jedinstveni automobil s odličnim voznim svojstvima. Turbomotor obujma 1,6 litara razvija 170 KS i ima odličan sportski zvuk. Performanse su vrlo dobre, ubrzanje do 100 km/h traje 8,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 210 km/h. 

Subaru

Ponašanje u vožnji je također vrhunsko, prvenstveno zbog niskog težišta ali i zbog Subaruovog pogona na sve kotače koji je bez sumnje među najboljima u klasi. Iako je vrlo kompaktan za automobil srednje klase (469 cm dužine), Levorg je u unutrašnjosti prostran te ima prtljažnik od 522 litre. U Hrvatskoj se nude dvije izvedbe koje se razlikuju po opremi, a osnovni Levorg stoji 231.069 kuna. S obzirom na automatik i pogon na sve kotače to i nije puno. 

Idi na 24sata

Komentari 36

  • Dex Dexter 11.11.2015.

    Naravno da savršen automobil ne postoji, nema auta kojem se ne mogu pronaći mane, ali ne mogu se složiti oko tvog komentara vezanog za GTR. Nisam neki ljubitelj GTR-a ali je činjenica da je to autimobil koji je uloženo nevjerojatno puno inženjerskog truda, posla, testiranja, auto je "ispoliran" tehnološki gotovo do savršenstva... Btw, bez ikakve uvrede - ne trebaš me upućivati u vozačke finese i kakav treba biti pravi tzv. vozački automobil i ostalim stvarima, moje znanje i interes kad je riječ o vožnji i automobilima nije baš malo, to mi je i zabava i profesija... :)

  • Dex Dexter 10.11.2015.

    Konačno napredak u dizajnu! Kvaliteta neupitna, Subaru je sam vrh pouzdanosti i kvalitete ali dosad im je dizajn bio... ne baš dobar... Još da je korigirati visoke cijene...

  • Toško 09.11.2015.

    Čudi me da nema samo jedne boje auta :D

Komentiraj...
Vidi sve komentare