To je to što me zanima!

Terensko izdanje C5: Njegova posebnost je hidraulički ovjes

C5 je još jedan crossover u srednjoj klasi. Ovjes savršeno upija neravnine, a tu su i fenomenalna sjedala. Luksuzno je opremljen, stoga je i visoka cijena opravdana
Vidi originalni članak

Cross Tourer se od klasičnog karavanskog C5 razlikuje po šminkerskim zahvatima na karoseriji i većoj udaljenosti od podloge. Prednji i stražnji kraj dobili su “terenske” odbojnike koji, osim što izgledaju odlično, dodatno štite karoseriju.

Automobil je od podloge udaljen dodatnih 15 milimetara i oduševljava svojom udobnošću. Ovjes savršeno upija neravnine, a tu su i fenomenalna sjedala. Stoga se na duljim dionicama putnici i vozač u C5 osjećaju odmorno. Za željne brže vožnje tu je sport tipka, kojom se ukrućuje ovjes, no i tada se karoserija C5 ljulja malo više od prosjeka. 

Motor je kultiviran i tih, a potrošnja na testu iznosila je 6,5 l/100 km. Adut je luksuzna oprema, stoga je visoka cijena novog atraktivnog Citroëna potpuno opravdana. 

Ovjes podiže i spušta auto

Sasvim solidne terenske sposobnosti, barem kad je riječ o udaljenosti od podloge, Cross Toureru daje njegov serijski hidraulički ovjes. On naime automatski regulira udaljenost od podloge, a za teže terene i urbane prepreke karoseriju je moguće podignuti za dodatnih 6 cm (do 10 km/), odnosno 4 cm (do 40 km/h).

Citroën C5 Cross Tourer HDi 160

Tvornički podaci:
masa: 1670 kg
dimenzije: 483x185x151cm
obujam: 1997 ccm
snaga: 120 kW/163 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 9,3 s
najveća brzina: 210 km/h
potrošnja: 5,1 l /100 km

Cijena: 263.787 kn (testni model)   237.983 kn (bez doplata)
Konkurencija: Volkswagen Passat Alltrack, Audi A4 Allroad

Unutra vlada vrhunski luksuz

Električni pokretana i grijana sjedala presvučena kožom, električno pokretani poklopac prtljažnika, dvozonska automatska klima, navigacija i kamera za vožnju unatrag samo su dio bogate opreme. 

Idi na 24sata

Komentari 18

  • Mustafa Aga 11.07.2014.

    Kupio ja Citroen BX 16 TRS...1989..Hidraulika, samo upija putne neravnine...Izuzetno udobna voznja...

  • quadrolg 11.07.2014.

    c5 se kupuje zbog hidro ovjesa jel je nevjerovatno udoban ,kome to nije bitno vjerovatno će uzet švabu ili japanca, problem je kaj 90 posto ljudi nije ni čulo za hidro ovjes nit se vozilo u takvom autu.

  • 10.07.2014.

    263.787 kn ? Za taj novac kupim Accord 2.2 i-DTEC Type S MT 180KS, kvaliteta izrade nebo i zemlja, preformanse i užitak u vožnji isto nebo i zemlja ..

Komentiraj...
Vidi sve komentare