To je to što me zanima!

U Hrvatsku stiže novi Subaru Impreza s hibridnim pogonom

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Imprezi je blago promijenjen izgled, no najvažnija novost je hibridni pogon koji kombinira bokser motor i električni motor. U seriji su i pogon na sve kotače te automatski CVT mjenjač
Vidi originalni članak

Nakon što smo u Italiji vozili nove hibridne verzije Forestera i XV-a, redizajniranu Imprezu u hibridnoj verziji smo zbog korona krize upoznali na daljinu, putem digitalne press konferencije prenošene iz Italije. Dojmove o vožnji tako nismo uspjeli skupiti no svejedno smo saznali mnogo toga o novom, modernijem i štedljivijem japanskom kompaktu. 

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Redizajnom je Impreza dobila novi, blago promijenjen prednji kraj dok straga gotovo ništa nije dirano. Unutrašnjost je također gotovo identična, neke razlike teško ćete primijetiti.

Mnogo veći napredak je postignut u pogledu sustava za pomoć u vožnji. Impreza u serijskoj opremi ima novu verziju nagrađivanog EyeSight sustava koji zaista pomaže pri izbjegavanju sudara i donosi druge praktične prednosti poput adaptivnog tempomata i upozorenja da je vozilo ispred vas krenulo na semaforu. 

Najveća novost je pogonski sklop. Riječ je o hibridnom sustavu kojeg smo već isprobali u Foresteru i XV-u i koji je jedinstven na svijetu. On, naime električni motor kombinira s benzinskim bokser motorom.Benzinski bokser ima 150 KS, a električni motor, integriran u mjenjač -  17 KS.

Ovakav sustav štedi desetak posto goriva, a potrošnja nove Impreze je prema prilično realnom WLTP mjerenju - 7,7 l/100 km. Maksimalna brzina auta iznosi 197 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 10 sekundi. Pogon je jedinstven, simetrični na sve kotače, a raspored mase idealan - 50 posto sprijeda i 50 posto straga. Sve to Imprezu čini vrlo uvjerljivom pri agresivnijoj vožnji.

 

Redizajnirana Impreza s hibridnim pogonom je na hrvatskom tržištu od prvog dana lipnja. Nude se dvije razine opreme. Cijena osnovne verzije sa serijskim pogonom na sve kotače, automatskim CVT mjenjačem i Style Navi razinom opreme je 270.093 kuna, dok skuplja Premium verzija stoji 290.857 kuna.  

Idi na 24sata

Komentari 5

  • velist 01.06.2020.

    je li ovo kokpit od golfa sportsvan ;)

  • 31.05.2020.

    290.000 kuna za auto koji u prosjeku troši 9 litara, ne hvala za tu lovu imam 2.0 dizel od 190ks i 400nm sa odličnim automatikom za razliku od dosadnog cvt-a

  • volimpršut 31.05.2020.

    Svaka čast Japancima,toj marki vozila ali dizajn je u konstanti katastrofa,moje mišljenje....i moj stav.

Komentiraj...
Vidi sve komentare