To je to što me zanima!

Uglađen i tih: Citroën C4 s tri cilindra pokazao se odličnim

Motor s tri cilindra, 1,2 litre obujma i 130 KS pokazao se odličnim u Citroënu C4. Trošio je 6,2 litre tijekom testa, a u ovoj bogato opremljenoj verziji je i atraktivan
Vidi originalni članak

Usprkos trendu “downsizinga”, motor s tri cilindra koji razvija 130 KS još je prilično neuobičajena pojava. Stoga smo s mnogo znatiželje pristupili Citroënu C4 s 1,2-litrenim turbomotorom i ostali ugodno iznenađeni. Motor je iznimno tih i mirnog rada, uglađen i vrlo ugodan za vožnju, potpuno netipično za trocilindraše. Pritom je štedljiv.

Samo 6,2 l/100 km tijekom testa odličan je rezultat. Citroën C4 jedan je od najpopularnijih automobila u kompaktnoj klasi, a u ovoj bogato opremljenoj i snažnoj izvedbi djeluje vrlo atraktivno. Udobnost mu je jača strana, pa su duža putovanja u C4 vrlo ugodno iskustvo.

Tome u prilog govore i vrlo velika prostranost u kabini te prtljažnik, koji s velikodušnih 408 litara spada među najprostranije u klasi.

Dubravko Kolarić

Citroën C4 Medveščak PureTech 130

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1205 kg
dimenzije: 433x179x149cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,8 s
najveća brzina: 199 km/h
potrošnja: 4,8 l /100 km

CIJENA: 149.696 kn (testni model) 122.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Renault Megane, Opel Astra, Seat Leon

Vrlo dobar odnos uloženo/dobiveno

Testirani C4 zaslužuje pohvale i za cijenu. S obzirom na odnos uloženo/dobiveno, ovaj automobil je vrlo dobra prilika. Jer 122.900 kuna za dobro opremljen auto sa 130 KS zaista nije pretjerano.

Idi na 24sata

Komentari 21

  • pjetro69 26.11.2014.

    cim ima 3 cilindra znas da je los

  • domac5 24.11.2014.

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

  • bbbdado 23.11.2014.

    Pravi znalci znaju šio je 3 cilindra , hvala , ali nikad

Komentiraj...
Vidi sve komentare