To je to što me zanima!

Važno je držati razmak, a zato je i Volkswagen promijenio logo

Sve više proizvođača automobila upozorava na važnost izbjegavanja socijalnih kontakata u borbi protiv korona virusa. Najoriginalniju akciju je pokrenuo Volkswagen, a brzo mu se pridružio i Audi
Vidi originalni članak

Njemački proizvođači su privremeno simbolično promijenili svoje logotipove. Volkswagen je povećao razmak između slova V i W uz poruku - hvala što držite socijalnu distancu.

Audi je pak razdvojio svoja četiri kruga i poslao poruku - držite razmak, ostanite zajedno. Ovi logotipovi se neće koristiti na autima ili za komunikaciju tvrtke već su samo simbolična poruka. 

Slične poteze napravile su i brojne tvrtke zvan automobilske industrije. Tako su svoje logotipove 'redizajnirali' McDonald's, proizvođač banana Chiquita, sportski klubovi, razne ustanove...

Idi na 24sata

Komentari 47

  • realist86 27.03.2020.

    VW je još prošle godine odlučio promijeniti logo. Je li moguće da su oni još lani znali da će se sve ovo dogoditi?

  • Hrvat u metropoli 27.03.2020.

    Trećerazredna kola i jedni i drugi. Samo su dva kralja.

  • ypsilon 27.03.2020.

    Sad se čeka i Audi ....lol

Komentiraj...
Vidi sve komentare