To je to što me zanima!

Veliki povratak ljepotice iz Torina za potpuni preokret Alfe

Nova Giulia ima pogon na stražnje kotače, princip kojem se Alfa konačno vraća. S malom masom, vrhunskim ovjesom i idealnim rasporedom mase, Giulia je auto za uživanje u vožnji
Vidi originalni članak

S nešto više od 50.000 auta Alfa je prošle godine prodala tek četvrtinu onoga što je prodavala prije petnaestak godina, kad je na vrhu popularnosti bila Alfa 156. Nova Giulia, koja je i vizualno i emotivno na tragu legendarne 156-ice trebala bi vratiti talijanskog proizvođača na staze slave.

Nova Giulia, koja je ovih dana stigla i na hrvatsko tržište, tipična je Alfa. Hrabar, emotivan i sportski dizajn i vrhunske vozne karakteristike izdižu je iz prosjeka srednje klase. Trenutni top QV model pravi je primjer za to kako su Talijani ozbiljno shvatili novu Giuliju. On, naime ima 2,9-litreni V6 turbomotor s fascinantnih 510 KS, juri 307 km/h i do 100 km/h dolazi za samo 3,9 sekundi, u čemu uvelike nadmašuje razvikanu njemačku premium konkurenciju s M, AMG i RS oznakama.

Naravno da uz takav automobil ide i odgovarajuća astronomska cijena, no 772.464 kn, koliko Giulia QV stoji u Hrvatskoj, osjetno je jeftinije od konkurenta. Ipak, Giulia će u Hrvatskoj mnogo popularnija biti kao dizelski model, a i tu je dobro naoružana. U ponudi su 2,2-litreni JTDM motori snage 150, 180 i 210 KS. Serijski pogon je stražnji, no tu su i izvedbe s 4x4 pogonom, kao i modeli s 8-brzinskim automatskim mjenjačem. Za dizelske modele se na našem tržištu nude tri razine opreme - Giulia, Super i Veloce.

Osnovni model u seriji ima multimediju s 6,5” zaslonom osjetljivim na dodir, alunaplatke od 16” i automatsku dvozonsku klimu, a u kombinaciji sa 150 KS snažnim dizelskim motorom stoji 259.003 kune. Model s top opremom, 4x4 pogonom, automatskim mjenjačem i 210 KS stoji, primjerice 389.880 kuna, čime se i cijenom Alfa odvojila od “običnih” automobila srednje klase i uklopila u premium društvo. S pravom, jer materijali su vrhunski, završna obrada na “njemačkoj razini”, a količina novih tehnologija ugrađenih u auto - fascinantna. No zbog toga će Giulia mnogima ostati samo san.

Idi na 24sata

Komentari 69

  • JosipPrekrit 30.10.2016.

    Jučer bio na probnoj vožnji. Udobnost je odlična a što se tiće motora, razočaravajuće. Prilikom stiskanja papučice gasa do poda, iz motora čuli su se zvukovi ko od nekog starog motora, ko da bi se čule klackalice ili ventili, a s druge strane izgleda pre tromo za auto od 180ks. A treća stvar, za auto od 350 tisuća kuna, svako bi očekivao da to potegne i da se takvi zvukovi iz motora ne čuju. I još jedna zamjerka koja se možda nekome sviđa, zadnji pogon.

  • Major Gašpar 21.10.2016.

    Alfa romeo je uvijek dobro izgledao i to je sve !!!

  • giustizia 11.10.2016.

    De gustibus non est disputandum, al Nurnburgring za 7 m 32 s ... o tome bi se mogli popricat :) Npr. koliko je potrosio M 3 (4) ili AMG ... hehehe

Komentiraj...
Vidi sve komentare