To je to što me zanima!

Volvo V40 je privlačan, super siguran i brz, ali to sve i košta

Volvo V40 je po mnogočemu jedinstven u klasi gdje niti jedan drugi ne donosi tako napredne sigurnosne sustave. I u drugim kategorijama V40 nudi, ali i stoji mnogo
Vidi originalni članak

Volvo konačno ima tipični kompaktni automobil. Istina i C30 nekako spada u tu klasu no nipošto nije tipičan. V40 nudi svu onu praktičnost i prostranost koja C30 nedostaje, a usto uspijeva svemu dodati puno više stila i privlačnosti. V40 je atraktivan, no mnogo je važnije, a i zanimljivije ono što se krije ispod karoserije. Naime, niti jedan automobil u povijesti kompaktne klase nije donio toliko sigurnosne opreme. V40 ima čak i zračni jastuk za pješake što je apsolutna svjetska novost. Nadalje tu je i sustav za upozorenje vozača na opasnost i automatsko kočenje koji funkcionira i u gradu. No tu se ne snalazi savršeno. Naime, često nepotrebno upozorava na situacije koje uopće nisu opasne, primjerice osobu na nogostupu ili parkirano vozilo pored ceste. 

Daljnje sigurnosne tehnologije uključuju  sustav za nadzor mrtvog kuta, tempomat s automatskim održavanjem razmaka, sustav za upozorenje na prelazak preko crte i još mnogo toga. Većina toga dio je dodatne opreme, kao i drugi brojni luksuzni i praktični detalji, pa je zato cijena testiranog Volva narasla za gotovo 70 tisuća kuna. No ovako opremljeni V40 primjer je apsolutnog luksuza i prava poslastica za sve hedoniste, ali i ljubitelje visoke tehnologije.

Turbobenzinski motor T4 odlično se slaže s karakterom V40. Čak 180 KS pretvara ga u vrlo brzog kompakta koji će “zapapriti” i ponekom sportašu. I ovjes je sposoban za jurnjavu, jedino što je tada glasan preko neravnina. Prosječna potrošnja od 7,4 l/100 km na testu je dobra, no cijena od 308.000 kuna većini će biti teško prihvatljiva. Mnogo bolje zvuči osnovnih 239.000, no tada se odričete većine toga što V40 čini posebnim. 

Dovoljno prostran i praktičan

Dimenzijama je ovo prosječan kompakt, no inteligentan oblik karoserije ga čini vrlo prostranim. Stražnja klupa je prosječna, no  najviše profitira prtljažnik koji je sa 496 litara u vrhu klase. 

Luksuz i inteligentni instrumenti 

Unutrašnjost je izuzetno luksuzna, a dizajn zaslužuje pohvale. Najzanimljivija je digitalna ploča s instrumentima, koja izgleda kao klasična, a moguće joj je po želji mijenjati izgled i boje.  

Volvo V40 T4 Momentum

masa: 1357 kg
dimenzije: 437x180x145cm
obujam:  1596 ccm
snaga: 132 kW/180 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  7,7 s
najveća brzina: 225 km/h
potrošnja:  5,5 l /100 km

cijena: 308.550 kn (testni model) 239.175 kn (bez doplata)
konkurencija: Audi A3 Sportback, BMW serije 1, Mercedes A-klasa

PLUS: dizajn, prostranost prtljažnika, kvaliteta materijala i izrade, napredni sigurnosni sustavi i sustavi za pomoć u vožnji, inteligentni instrumenti, miran rad motora, performanse, potrošnja goriva
MINUS: cijena, glasan ovjes, loša vidljivost kroz grijani vjetrobran pri izravnom sucu

Idi na 24sata

Komentari 22

  • andi_1 30.09.2012.

    O ukusima se ne raspravlja, nit mu se može umanjivat kvaliteta....jedina mana mu što se želi bost sa rogatimam,mislim, audi , bmw i MB.......broj prodanih komada volva u odnosu na ovaj njemački trojac sve govori, htjeli si mi priznat ili ne

  • kmarus 28.09.2012.

    šta se to događa u Volvo-u, od kako su ih kupili Kinezi stvarno dobro izgledaju ...

  • čando 28.09.2012.

    ma kakav volvo,za te pare kupim takvog BMW-a i glavni BAJA među trebama

Komentiraj...
Vidi sve komentare