To je to što me zanima!

Vozili smo Daciju Dokker: Ovo je najbrži automobil u klasi!

Praktični i dobro opremljeni Dokker Techroad je najpovoljniji, a s novim benzinskim motorom i najbrži automobil u svojoj klasi. Ima novi motor snage 130 KS i do 100 km/h stiže za manje od devet sekudi
Vidi originalni članak

Novi benzinski motor snage 130 KS u Dokkeru iznenadit će svakoga tko sjedne za upravljač ovog auta. Do 100 km/h Dokker ubrza za 8,9 sekundi, čemu ne može parirati ni jedan drugi auto u klasi, a maksimalna brzina od 189 km/h također je impresivna za kutijasti MPV. Prosječna potrošnja na testu iznosila je 7,5 l/100 km. Brzinom oduševljava, a svim ostalim Dokker zadovoljava. Šesterobrzinski mjenjač je precizan, a ovjes vrlo udoban. Auto je raskošno prostran, u prtljažnik stane čak 800 litara!

Oprema je u testnome modelu vrlo dobra, Infotainment je jednostavan za korištenje, brz i bogat funkcijama, ima i navigaciju. O luksuzu nema govora no Dokkeru ništa ne nedostaje i sve je korektno izuzmemo li nešto lošiju plastiku.

Cijena je posebno jaka strana Dokkera. Sa svom dodatnom opremom i snažnim motorom Dokker stoji manje nego osnovni modeli većine konkurenata. On je jednostavno najbolja kupnja u klasi trebate li izuzetno prostran automobil za obitelj i posao, a pritom volite stisnuti gas.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1222 kg
dimenzije: 439x177x181 cm
obujam: 1330 ccm
snaga: 96 kW/130 KS  
0-100 km/h: 8,9 s
najveća brzina: 189 km/h
potrošnja: 6,2 l/100 km
cijena: 133.050 kn (testni model),109.000 kn (osnovni model)

Testirana Dacia Dokker Techroad TCE 130 u opremi ima klimu, 16” alunaplatke, dodirni zaslon 7”, navigaciju, dvoja klizna stražnja vrata, tempomat, stoliće na poleđini sjedala, stražnje parking senzore... 

Idi na 24sata

Komentari 17

  • Hiroo_Onoda 19.09.2019.

    Po meni je problem tih "sirovih" dostavnjaka u tome što je kompromis kod njih postignut na štetu vozača. Obično (uz izuzetke) imaju krutu zadnju osovinu koja jamči povećanu nosivost, ali i neudobnost. Druga zamjerka bi bila - opet radi što većeg volumena tovarnog prostora imaju relativno oskudan prostor za vozača (osobito ako je dugajlija) jer pomicanje vozačkog sjedala u nazad je dosta malo. Imao sam svojedobno putnički kangoo i bio sam prilično zadovoljan. . . . Pa scenic, pa quasqai. Sada imam putničku verziju peugeot rifter sa 130ks i gt line paketom. Sa cijenom, udobnošću, zvučnom izolacijom i opremom je ravan mono volumenima srednje klase, ali po upotrebljivosti i maloj potrošnji ih značajno nadmašuje. Kad poklopim sva sjedala (i suvozačko) imam ravan prostor od 2,8 m gdje po potrebi i najveće dugajlije mogu prespavati.

  • krao_sam_1 04.09.2019.

    Prošla su ona vremena kad si daciu mogao uzeti za 55 tkn.

  • Rafo 03.09.2019.

    Super auto. Još kad bi imao kompletna stražnja svjetla...

Komentiraj...
Vidi sve komentare