To je to što me zanima!

Vozili smo novi Superb: Nema mu premca po prostranosti

Škoda Superb je redizajnirana. Uz blago promijenjen izgled donosi nove motore, tehnologije, više opreme i zanimljivu crossover verziju Scout
Vidi originalni članak

Superb je trenutačno jedan od najpopularnijih automobila srednje klase. Do sada je prodano 1,28 milijuna primjeraka, a aktualna generacija je uvjerljivo najuspješnija od svih dosadašnjih. Na redizajniranoj Škodi Superb nema velikih dizajnerskih promjena. Oblik ove limuzine i karavana vrlo je atraktivan i prihvaćen od kupaca pa radikalnije promjene nisu dolazile u obzir.

Sprijeda je Superb dobio blago promijenjenu masku, nova manja i elegantnija svjetla te novi odbojnik. Straga su također promijenjena svjetla, a dodan je i veliki natpis Škoda na mjestu gdje je nekad stajao logo tvrtke. Najveća novost je dolazak nove izvedbe. Ponudu je obogatio model Scout. Riječ je o crossover izvedbi, karavanu koji je dodatno udaljen od podloge te uljepšan dodacima koji štite karoseriju i podsjećaju na detalje sa SUV-ova. Scout će se nuditi samo u kombinaciji s pogonom na sve kotače i najsnažnijim motorima. Sve izvedbe Superba su redizajnom dobili i Matrix LED svjetla koja se nude uz nadoplatu. Ponuda motora je potpuno “ispremiješana” i osvježena. Benzinci su 1.5 TSI (150 KS) i 2.0 TSI 190 s čak 272 KS. Osnovni dizelski motor je i dalje 1.6 TDI sa 120 KS, a iznad njega su “se smjestili” novi 2.0 TDI Evo sa 150 KS i najsnažniji dizel sa 190 KS.

Samo osnovni benzinski motor i TDI snage 150 KS nude se u kombinaciji s ručnim mjenjačem. Kod svih ostalih automatski DSG mjenjač sa sedam brzina serijska je oprema. Nudi se i pogon na sve kotače, isključivo s najsnažnijim dizelskim i benzinskim motorima. Superb je dobio i nekoliko novih naprednih sustava za pomoć u vožnji, među njima adaptivni tempomat koji brzinu ne prilagođava samo drugim sudionicima u prometu, nego i znakovima ograničenja brzine. Superb je i dalje vrlo udoban u vožnji, ugodan na dužim putovanjima i vozaču uvijek ulijeva veliku dozu povjerenja. Na naše tržište dolazi tijekom rujna, a cijene se za sada ne znaju.

Novosti u unutrašnjosti

Promjene u unutrašnjosti su minimalne. Svi modeli, čak i osnovna verzija, od sada se pale na tipku, ne više na ključ. Tu su novi materijali, presvlake i ukrasi koji podižu dojam luksuza.

POGLEDAJTE Lvl8. VIDEO O GRAND THEFT AUTO SERIJALU:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 40

  • 30.07.2019.

    Odličan auto

  • krausac69 10.07.2019.

    Palac gore za Škodu.Vozim Octaviu karavan RS diesel.Isti motor u Golfu GTD.Razlika u cijeni 32600kn Golf skuplji.E bogami za tu razliku u cijeni nisi ništa kvalitetniji.O komforu i prostranosti ne treba ništa reći.

  • mican 10.07.2019.

    Nema mu premca po prostranosti? Po mojem mišljenju Superb je nepotrebno prevelik auto, odnosno predvodnik je trenda u kojem se dimenzije klasa automobila stalno i nepotrebno povećavaju pa klase više nisu definirane kao nekada već veliki broj automobila ima dimenzije klase i pol. Sada su auti ni-vrit-ni-mimo. Npr, meni je u segmentu C hatchback je premali, a karavan prevelik. Nekada je hatchback bio 425 cm, a karavan 450. Idealno! S druge strane smanjuje se visina automobila, opet nepotrebno, čime se pogoršava ergonomija. Uz sve hvale vrijedne điđe-miđe na današnjim automobilima jako se zanemaruje udobnost koja između ostaloga doprinosi i sigurnosti vožnje, a sve zbog podilaženja novinarima auto magazina kojima su glavni kriteriji "tvrđe je bolje", "auto mora biti robustan i agresivan", "mora dobro ležati u zavoju" i "crna je naljepša boja". Pod pojam "udobnost" sada se stavljaju štof na sjedalima i tvroća plastike koju nitko ne dodiruje osim kada briše prašinu, a iz pojma "udobnost" izbačeni su mekoća-tvrdoća ovjesa, smirenost karoserije u vožnji i buka u unutrašnjosti. Neke važne stvari su se otele kontroli i idu u krivom smjeru. Btw. Superb je solidan automobil, čak vrlo dobar, među najboljima, ali uz sve primjedbe koje sam gore naveo.

Komentiraj...
Vidi sve komentare