To je to što me zanima!

Vrhunska Mazda 2 'nema što nema', to ima i visoku cijenu

Najbogatiji paket opreme sastavljen je po principu “nema što nema”, pa dvojka nudi luksuz i sigurnosnu opremu kakve bi se postidio prosječni automobil srednje klase
Vidi originalni članak

Kad bismo birali najbolji automobil u klasi, ova Mazda2 bila bi naš prvi odabir. Ne samo da oduševljava voznim karakteristikama i motorom već i bogatom opremom kakvu nije moguće naći niti kod jednog konkurenta. 

Najbogatiji Revolution top paket opreme sastavljen je po principu “nema što nema”, pa tako dvojka nudi luksuz i sigurnosnu opremu kakve bi se postidio i prosječni automobil srednje klase. Spomenimo samo još HUD zaslon, koji projicira najvažnije informacije usred vidnog polja vozača. Takav detalj rijetkost je i u najvišim klasama automobila. A i performanse su na visokoj razini. Fenomenalni 1.5-litreni benzinski motor unatoč tome što nema turbo vrlo je elastičan i živahan te spremno reagira i na najmanji pritisak gasa. Ubrzanje do 100 km/h za 8,7 sekundi je, izuzmemo li sportske modele, među najboljima u klasi, a vrhunski ovjes te precizni upravljač i mjenjač kratkog hoda kojima je nemoguće naći zamjerke pretvaraju Mazdu2 u automobil kojeg je pravi užitak voziti. 

Goran Jakuš/Pixsell

Uz svu ovu vrhunsku opremu i vozna svojstva Mazda2 ima i praktične strane. Primjerice, potrošnja se tijekom testa u gradu kretala oko 6,5 l/100 km, što je vrhunski rezultat za snažnog benzinca. Prostranost i udobnost su također na visokoj razini. Naime, s 406 cm dužine, Mazda2 spada među najveće u klasi i to se jasno vidi i u unutrašnjosti. I emocije igraju veliku ulogu kod izbora ovog auta. Naime, rijetko koji gradski model izvana, ali i iznutra, izgleda tako dobro. Jedino što Mazdi2 ne ide u korist je cijena. Najsnažniji model i najbogatija oprema u kombinaciji koštaju ponosnih 150.000 kuna. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1055 kg
dimenzije: 406x170x150 cm
obujam:  1496 ccm
snaga:  85 kW/115 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  8,7 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja:  4,9 l /100 km
cijena: 154.413 kn (testni model)   150.213 kn (bez doplata)

Mazda 2 G115 Revolution Top u seriji ima grijana kožnata sjedala, Head-up zaslon, automatsku klimu, navigaciju, naplatke od 16’’, automatska duga svjetla...

Idi na 24sata

Komentari 42

  • DarkoHabalija 09.07.2015.

    prvo kad pročitam komentare o cijeni nekog auta, shvatim da se radi o preferiranju nečeg u podsvjesti... naime, kad se VW polo nakrca opremom slabijom od ove, motorom slabijim od ovog, a cijena bude veća... onda je to "dobra investicija". A ako je auto izvan VAG koncerna onda je to skupo (imenicu ne želim koristiti). Dakle, nitko nikoga ne sili kupovati nešto što ne želi. Kupac treba sam odlučiti što je za njega kriterij "dobre kupnje". A poznato je da svaka roba svoga kupca ima...

  • alfa romeo stelvio 08.07.2015.

    izgleda mi malo "stisnuto", zato mi CX-3 nastao na platformi ove dvojke i rastegnut izgleda perfektno!

  • 08.07.2015.

    odličan

Komentiraj...
Vidi sve komentare