To je to što me zanima!

Vrhunski multitalent: Nissanov Note je automobil pun aduta

Mnogo prostora u unutrašnjosti, varijabilnost i vrhunske sigurnosne tehnologije su odlike Notea, koji s motorom obujma 1.2 litre i 98 KS oduševljava mirnim radom
Vidi originalni članak

Poznatim vrijednostima Notea nedavno se pridružio i novi adut, snažniji i štedljiviji benzinski motor. Trocilindraš obujma 1.2 litara s kompresorom razvija 98 KS, a oduševljava mirnoćom u radu. Ovo je možda i najkultiviraniji trocilindraš na tržištu.

Snaga se razvija linearno, bez eksplozivne navale tipične za turbo konkurenciju što dodatno povećava komfor u vožnji. Ubrzanja nisu spektakularna, prije svega zbog vrlo dugih prijenosnih omjera mjenjača (maksimalna brzina se postiže u četvrtoj od pet brzina). Note je ugodan i udoban u vožnji, ni sportsko ponašanje u zavojima nije mu strano, a oduševljava varijabilnom stražnjom klupom koju je moguće pomicati. 

U usporedbi s drugim gradskim autima (koji su uglavnom nešto kraći), Note je uvjerljivo najprostraniji.

Nissan Note 1.2 DIG-T Tekna

TVORNIČKI PODACI
masa: 1060 kg
dimenzije: 410x170x153cm
obujam: 1198 ccm
snaga: 72 kW/98 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 11,7 s
najveća brzina: 181 km/h
potrošnja: 4,3 l/100 km

CIJENA: 131.871 kn (testni model)    124.405 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Honda Jazz, Renault Clio, Kia Rio, Volkswagen Polo

Ukusno uređena unutrašnjost

Unutrašnjost Notea je dobro i maštovito dizajnirana. U top paketu opreme ništa ne nedostaje, a tu je sustav pomoći pri parkiranju s četiri kamere, navigacija, automatska klima, tempomat...

Idi na 24sata

Komentari 23

  • KokoT 25.05.2014.

    ružan,ružniji,najružniji

  • 25.05.2014.

    Ajde bar nije greška u svim djelovima kao talijani :D

  • vekizveki 25.05.2014.

    Posjedujem jedan primjerak Nissana. Vrhunska mehanika, elektronika, ovjes, kočnice itd. Nema korozije ni na jednom milimetru, ispuh 0.001ppmCO2, 0.002ppm HC, drži u zavojima fantastično. Ima poneka miušica ali se sada ne mogu sjetiti ni jedne. Tako da je novi note sigurno OK.

Komentiraj...
Vidi sve komentare