To je to što me zanima!

Vrlo dobar kompakt: Škodin Rapid blista odličnim motorom

Uz jako dobar motor, Rapid Spaceback ima i druge adute, poput ovjesa i zaista privlačne cijene. Zamjerke u unutrašnjosti su tvrda plastika i nemaštoviti dizajn
Vidi originalni članak

Rapid Spaceback bez sumnje je jedan od najzanimljivijih noviteta posljednjih mjeseci. Auto kompaktnih dimenzija s vrlo mnogo prostora straga i u prtljažniku privlači i motorom i voznim osobinama, a pogotovo cijenom. Benzinac s turbopunjačem i 105 KS bez sumnje spada među najbolje motore u klasi. Uglađen je i odaje dojam osjetno veće snage. 

To potvrđuju i performanse, koje su na granici sportskih. Uz to je štedljiv, sa samo 6,2 l/100 km tijekom testa. Ovjes je udoban, no ne buni se ni tijekom oštre vožnje. Jedino smeta buka stražnjeg ovjesa tijekom prelaska preko ležećih policajaca. Dojam poboljšavaju odlične kočnice, precizan upravljač i mjenjač. S obzirom na odnos uloženo/dobiveno, Spaceback spada među najkompletnije i najkonkurentnije aute u klasi. 

Nije klasičan kompakt

Rapid Spaceback je svojim oblikom i koncepcijom križanac između klasičnoga kompakta i karavana. S 415 litara prtljažnik je osjetno manji nego kod “limuzine”, a opet veći nego kod većine kompakta. U Škodi su odabrali tu kombinaciju kako ne bi prostorom konkurirali Octaviji, a koncepcijom, primjerice Volkswagen Golfu.

Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI Ambition

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1170 kg
dimenzije: 430x171x146cm
obujam:  1197 ccm
snaga:  77 kW/105 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,2 s
najveća brzina: 193 km/h
potrošnja:  5,4 l /100 km

CIJENA: 126.119 kn (testni model)   109.938 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Hyundai i30, VW Golf, Ford Focus, Toyota Auris

Tvrda plastika i nemaštovitost

Tvrdoća plastike i nemaštovit dizajn jedine su zamjerke u unutrašnjosti. Dojam kvalitete izrade je vrlo visok, ergonomija gotovo savršena, a opremljenost solidna. Ima i automatski klima-uređaj. 

Idi na 24sata

Komentari 19

  • Striker_1 08.04.2014.

    Dobre motore? ovaj testirani 1.2 TSI je stari model s problematičnim lancem umjesto remena. VW, audi i seat već 3 godine stavljaju remen u isti motor.

  • Avant 08.04.2014.

    taj rapid nazvat kompaktom je smiješno, obični gradski auto sa isto takvom opremom i kvalitetom unutrašnjosti. malo su ga izdužili, ali je uži od većine gradskih automobila.

  • shit_happens_ 08.04.2014.

    preskupo drugo samo se bolesnik u takvom auto može voziti na tako niskom prpfilu guma polgavito po zagrebu gdje su toliko stvaili protupropisnih ležečih policajaca da razbiju svaki auto

Komentiraj...
Vidi sve komentare