To je to što me zanima!

Zabavni automobil na tragu Minija potpuno se osamostalio

Jedan od najjačih aduta malog DS3 ostaje i dalje mogućnost individualizacije. Osim što originalno izgleda, DS3 je i jako zabavan u vožnji. Posebice model performance.
Vidi originalni članak

Od prezentacije prije gotovo šest godina simpatični Citroën DS3 prodan je u gotovo 400.000 primjera, a sada je kao posljednji DS na europskom tržištu izgubio logo Citroëna i doživio brojne druge transformacije.

Redizajnom je prednji dio osjetno izmijenjen, dok su se sa stražnjim dizajneri nešto manje poigrali. Promjene su vidljive i u unutrašnjosti gdje je DS3 sada dobio 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Tu su i neke promjene u pogledu motora i pogona. Novost je benzinski turbomotor s tri cilindra i 130 KS te mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa kod slabije izvedbe ovog motora sa 110 KS. Vrh ponude predstavlja DS3 Performance s impresivnih 208 KS čime je DS3 jedan od jačih u klasi malih sportaša.

Jedan od najjačih aduta malog DS3 ostaje i dalje mogućnost individualizacije. Tu je 78 različitih dvobojnih karoserijskih kombinacija te tri milijuna ostalih mogućih karoserijskih kombinacija tako da je vrlo jednostavno dizajnirati vlastiti DS3. U ponudi je deset različitih boja metalnog ili četiri platnenog krova, deset različitih boja kućišta retrovizora ili čak 15 različitih izgleda naplataka.

Osim što originalno izgleda, DS3 je i jako zabavan u vožnji. Posebice model performance s dodatno sniženim ovjesom, proširenim tragom kotača i blokadom diferencijala. A kada treba DS3 može biti i štedljiv. Primjerice, benzinski model sa 110 KS, kombinirano prema tvorničkim podacima, troši samo 4,6 l/100 km. Kod nas u prodaju stiže tijekom travnja, a cijena se još ne zna.

Idi na 24sata

Komentari 10

  • ukinimo supermarkete 08.02.2016.

    Skupo brate mili.....

  • nikluk20 08.02.2016.

    nemožeš uspoređivati ovakav auto sa legendarnim minijem....ipak se treba to dogoditi da postaneš legenda a ovaj auto to nije....ali da je lijep i zanimljiv je....tek bi trebao postati legenda a to je u ova vremena izuzetno teško...

  • area 62 08.02.2016.

    Jako zahvalan autić i još uvijek privlači pažnju, tako da mu preinake i nisu bile potrebne kao nekim drugim. Kvalitet materijala i dizajn u potpunosti opravdava hrabri zaokret francuskog proizvođača, čiju je kasnije politiku slijedio i Peugeot.

Komentiraj...
Vidi sve komentare