To je to što me zanima!

Kakva kultura: Japanci se uz naklon ispričali za poskupljenje

Japanska kompanija po prvi je puta u 25 godina bila prisiljena dići cijenu svojeg poznatog sladoleda. To im je pak palo toliko teško da su objavili spot u kojem se duboko klanjaju svojim kupcima...
Vidi originalni članak

Kao potrošač u Hrvatskoj sigurno ste primijetili kako se cijene brojnih artikala povisuju bez ikakve najave, ili još gore, kada proizvođači smanje količinu proizvoda u ambalaži iste veličine. Sve su to trikovi kojima je cilj povećanje profita. 

No, u nekim dijelovima svijeta, čini se, još uvijek postoji duboko puštovanje između proizvođača i kupaca. O ovome pišemo jer je japanska tvrtka 'Akagi Nyugyo Co.' objavila video isprike za povećanje cijene svojeg kultnog sladoleda 'Gari-Gari Kun'. 

Kako bi poslovanje tvrtke ostalo održivo, oni su morali povećati cijenu sladoleda sa 60 na 70 yena što je povećanje od 9%. Tvrtka taj sladoled inače proizvodi već 25 godina, a njegova je cijena ostala ista iako su cijene sastojaka i rada u ta dva i pol desetljeća višestruko rasla. No, ovaj put više nisu mogli izdržati i morali su povećati cijenu. 

U priloženom spotu ispred radnika stoje i direktori tvrtke koji se ponizno klanjaju svim svojim vjernim kupcima. Što reći, Japanci kao da zaista dolaze s drugog planeta. 

 

 

Idi na 24sata

Komentari 45

  • MAX 2010 16.04.2016.

    za razliku od Bandića koji pod krinkom "racionalizacije" osnuje Holding , digne cijene 500% pa se cereka i veli "život u metropoli je skup, pa kome je previše nek proda stan( njegovima) i ode gdje je jeftinije" !!..... TO je slika morala u HR......

  • BarunMunchausen 06.04.2016.

    A naši prdnu.

  • Filomena 06.04.2016.

    naši se od naklona ne bi mogli više nikada ispraviti ....

Komentiraj...
Vidi sve komentare