Japanska kompanija po prvi je puta u 25 godina bila prisiljena dići cijenu svojeg poznatog sladoleda. To im je pak palo toliko teško da su objavili spot u kojem se duboko klanjaju svojim kupcima...
Kakva kultura: Japanci se uz naklon ispričali za poskupljenje
Kao potrošač u Hrvatskoj sigurno ste primijetili kako se cijene brojnih artikala povisuju bez ikakve najave, ili još gore, kada proizvođači smanje količinu proizvoda u ambalaži iste veličine. Sve su to trikovi kojima je cilj povećanje profita.
No, u nekim dijelovima svijeta, čini se, još uvijek postoji duboko puštovanje između proizvođača i kupaca. O ovome pišemo jer je japanska tvrtka 'Akagi Nyugyo Co.' objavila video isprike za povećanje cijene svojeg kultnog sladoleda 'Gari-Gari Kun'.
Kako bi poslovanje tvrtke ostalo održivo, oni su morali povećati cijenu sladoleda sa 60 na 70 yena što je povećanje od 9%. Tvrtka taj sladoled inače proizvodi već 25 godina, a njegova je cijena ostala ista iako su cijene sastojaka i rada u ta dva i pol desetljeća višestruko rasla. No, ovaj put više nisu mogli izdržati i morali su povećati cijenu.
U priloženom spotu ispred radnika stoje i direktori tvrtke koji se ponizno klanjaju svim svojim vjernim kupcima. Što reći, Japanci kao da zaista dolaze s drugog planeta.