To je to što me zanima!

Hrvatice koje šiju profesionalne odore: One razmišljaju o svemu

Jedan slučajan susret Andree Toth (34) i umjetničke fotografkinje Najde Bauk (51) prerastao je u prekrasnu suradnju te kreaciju danas sve poznatijeg brenda Dress me
Vidi originalni članak

Kako je iz Andreinog iskustva nabavka udobne i kvalitetne odjeće za ugostiteljske radnike velik problem, odlučile su se pretežno za šivanje uniformi za ugostiteljstvo i hotelijerstvo, no paralelno su prisutne i u drugim sektorima te šivaju cijelu godinu jer u protivnom - priča nije održiva. 

Slučajni susret s Najdom izrodio se u poslovnu suradnju, priča menadžerica Andrea Toth (34), koja je zajedno s umjetničkom fotografkinjom Najdom Bauk (51) kreatorica brenda Dress me. 

Kompletna usluga

Imaju osam zaposlenih šivačica. 

- Postoje tvrtke koje se bave sličnim poslom, no mi nudimo kompletnu uslugu. To je ono što klijenti žele. Mi smo te koje razmišljamo za njih, prezentiramo rješenja koja će se uklopiti u interijer i djelatnost, a pritom su funkcionalna i efektna - priča Andrea.

Osmišljavaju uniforme za svako radno mjesto, a pored ugostiteljstva, gdje kompletno pokrivaju konobare, kuhare, slastičare i pekare, nadovezuje se i hotelijerstvo s ponudom za recepciju, sobarice i wellness.

Hotelijerstvo

- Naši klijenti su i liječnici, zubari i veterinari, jer je i medicinska kolekcija dio ponude, koja se opet nadovezuje na salone ljepote. Sportski i plesni klubovi, hostese i promotori raznih brendova, trgovci i nautičari..., i oni nam se obraćaju za idejno rješenje, tako da je nam je portfolio raznolik - smiju se.

Strani klijenti su im luksuzne jahte na kojima su opremale kompletnu posadu, od mornara i kuhinje pa do kapetana. 

Stroj za vezenje

- S obzirom na ograničen kapacitet proizvodnje, nudimo i gotov asortiman u kombinaciji sa šivanjem i doradom. Investirale smo u stroj za vezenje, radimo i personalizaciju tekstila, tako da je svaki komad odjeće upotpunjen logom klijenta - kaže Najda te dodaje da im je važna povratna informacija, osjećaju li se djelatnici udobno u uniformi. Same se financiraju i zbog toga su jako ponosne, a planiraju i nove projekte za koje se nadaju poticajima. 

- Oglašavamo se na Facebooku jer nam se taj kanal pokazao kao optimalan za ovu djelatnost. Prezentacija na gastro sajmovima je također od velike važnosti - kažu. Multitasking im nije stran - kad treba i one “zavrnu” rukave. 

- Zajedništvo je za nas najvažnije jer nema većeg zadovoljstva ako radite s osmijehom u zdravoj atmosferi - zaključuju Splićanke.

Putuju i po cijeloj Dalmaciji

U njihovu se Showroomu u Splitu mogu isprobati dostupni modeli, dok Andrea i Najda nerijetko odu i ‘na teren’ po Dalmaciji te se prilagode onima koji su dislocirani i nisu u mogućnosti doći do njih.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • Vihor🐎 18.09.2017.

    Jedno vrijeme sam žalio što nisam postao svećenik, a sada žalim što nisam postao krojač.

  • MOC JE U ZNANJU 17.09.2017.

    Interesantno . :-)))

  • Mthesecond 17.09.2017.

    Reko hvala im što su mislili na i dimnjačare, i na njihove odore kad sam vidio ovu skupinu ispod,a kad ono stoji ugostiteljski radnici :))) Mislim da bi to bolje ležalo uz dimnjačare...Hahaha...A nagledao sam se tih ugostiteljskih odora i sve mi je to nekako na isti kalup,neke košuljice i hlače (kao fol moderno) a ne ostavljaju baš neki dojam...Odijeveni ko poreznici,ko jehovini svjedoci il neki klapski pjevači...Hahaha...Nekako zazireš od njih kad ih vidiš :)) A još ako je neki koji radi svoj posao preko one stvari :)))

Komentiraj...
Vidi sve komentare