To je to što me zanima!

Najvažnija pravila uređivanja dobrog profila na LinkedInu

Višestruka korist: Osim za umrežavanja s ljudima iz struke, najveća poslovna mreža služi i kao online životopis koji poslodavci sve više uzimaju u obzir
Vidi originalni članak

Kako biste se povezali s tvrtkama i stručnjacima iz struke, pronašli posao ili zaposlenika, najbolje je napraviti profil na LinkedInu, društvenoj mreži orijentiranoj prije svega na posao, kaže Matko Mavračić iz Udruge Urbana mladež. LinkedIn je osnovan u prosincu 2002., a danas ima više od 300 milijuna korisnika u više od 200 zemalja svijeta. Najveći se broj korisnika LinkedIna nalazi u Sjedinjenim Američkim Državama, nešto više od 90 milijuna, a njegova popularnost iz dana u dan raste.  

- Dok izrađujete profil na ovoj mreži, to je kao da pišete životopis. Ideja LinkedIna zapravo i je da, među ostalim, ima ulogu CV-a, a danas i mnogi poslodavci pri traženju zaposlenika na oglasima za posao daju mogućnost prijave putem LinkedIna - napominje Mavračić. 

Prvo što će se od vas tražiti, nastavlja, bit će da se predstavite u nekoliko rečenica. U takozvani “summary” nemojte pisati previše i neka to bude jednostavno. Nakon što se predstavite, slijedi rubrika “experience” ili iskustvo u kojoj dajete informacije o radnom iskustvu.  

- Nije nužno navesti sva radna iskustva jer vam to ne mora uvijek biti prednost. Prijavljujete li se za posao voditelja marketinga, navedite samo poslove koji imaju veze s time. Ako ste tijekom studija ljeti radili kao spasilac na plaži, njima to neće biti relevantno i samo će odvući pozornost od bitnijih stvari - upozorava Matko Mavračić. 

Osim što vam može služiti kao životopis, poslovna mreža LinkedIn vam daje priliku za praćenje (“following”) ljudi i tvrtki koji su vam bitni ili za koje biste u nekom trenu voljeli raditi. 

- Možete pratiti pojedince koji su vrhunski u svome poslu, razne tvrtke, ali i najnovije poslovne vijesti te škole i sveučilišta - savjetuje Mavračić.

Idealni oglasi

Prema tome što ste naveli kao edukaciju, iskustvo i interese, pristizat će vam oglasi za posao. 

Volontiranje je na cijeni

Navedite iskustvo volontiranja ako ga imate jer to poslodavci izuzetno cijene. 

Odvojite obrazovanje i tečajeve 

Osim iskustva postoji i polje u kojem dajete informacije o obrazovanju, u kojem navodite samo službeno obrazovanje jer razni tečajevi, interesi i radionice na red dolaze poslije. 

Vještine

U profilu možete navesti i vještine (računalna pismenost, vozačka dozvola), jezike kojima se služite i nagrade koje ste osvojili.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • svjecica 11.03.2015.

    bas iz razloga sto je za svaki posao potreban individualan pristup gdje ce se nesto vise naglasiti, nesto samo spomenuti a neke stvari izbaciti, linkedin mi i nije bas najsretniji kanal za prijavu na posao.

Komentiraj...
Vidi sve komentare