To je to što me zanima!

Napokon odličan spot o Lijepoj našoj uz Mandžu, Zrinku, Luku

Ovim spotom pokazali smo da je Hrvatska mjesto iznimnih talenata, odlične hrane, prekrasne prirode, ali i da smo mjesto gdje se možete doći zabaviti, surfati, penjati po stijenama, planinariti ili jedriti
Vidi originalni članak

Hrvatska turistička zajednica predstavila je novi promotivni spot za Hrvatsku na sajmu World Travel Market u Londonu. Tamo je premijerno predstavljen. No ovaj spot je potpuno drugačiji od dosadašnjih kojima se Hrvatska prezentirala na svjetskoj sceni. 

Napokon smo iskoristili naše poznate sportaše, po kojima nas mnogi i poznaju u svijetu, a koji su svojim ulogama značajno obogatili i personalizirali dojam o Hrvatskoj. 

U spotu je sudjelovalo 10 poznatih i slavnih ličnosti iz svijeta sporta i umjetnosti - Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić. 

Novi promotivni spot sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj, od nacionalnih parkova do Dubrovnika i slavonskih polja. 

Spoj naše prekrasne prirode, znamenitosti poznatih u svijetu i onih manje poznatih detalja te slavne ličnosti pun su pogodak koji o Hrvatskoj govori puno više od same prirode i povijesti, koja se inače do sada prikazivala.

Ovim spotom pokazali smo da je Hrvatska mjesto iznimnih talenata, odlične hrane, prekrasne netaknute prirode, predivnih građevina ali i da smo mjesto na kojemu se možete doći zabaviti (Ultra na Poljudu), surfati, penjati se po stijenama, planinariti ili jedriti. 

Spot zaključuje Marin Čilić uz poruku: Kad želite probuditi i razvedriti svoj duh - dođite u Hrvatsku!

Pogledajte spot:

Valja napomenuti da su svi poznati u spotu odrekli honorara. Dodatni značaj ovog projekta je i humanitarni karakter. Hrvatska turistička zajednica će osigurati iznos od 500.000,00 kuna za humanitarne svrhe pa će tako svaki od sudionika u spotu imati priliku donirati iznos od 50.000 kuna za određenu udrugu koja svojim radom i djelovanjem pomaže oboljeloj djeci. 

Predstavljanje novog spota na ovoj, jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi koja se ove godine održava od 6. do 8. studenog, uvertira je u službenu promociju hrvatske turističke ponude na svjetskim sajmovima, a na WTM-u održano je pred dvjestotinjak uzvanika, partnera, suizlagača te predstavnika stranih i domaćih medija. Oni su tom prilikom naglasili važnost novih promotivnih aktivnosti i materijala, ali i važnost UK tržišta za ukupne hrvatske turističke tijekove.

Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate i uspješne ličnosti, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput XXIII. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, SP-a u nogometu u Rusiji i EP-a u rukometu u Hrvatskoj. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.

Režiser spota je poznati i uspješni hrvatski redatelj i scenarist Nevio Marasović, a partner u projektu je agencija BBDO Zagreb.

Idi na 24sata

Komentari 72

  • slatko volim 09.11.2017.

    A Opatija? Ništa?

  • bono2013 09.11.2017.

    Spot je odlican! Ne prikazuje mozda cijelu Hrvatsku ali ne zamjeram! Ponosan sam kad gledam ovo! I neka su ovi mladi ljudi koji su nesto postigli u zivotu i po kojima nas ljudi i znaju u spotu! Svaka cast na ideji!! Odlicno napravljeno!

  • strypi 08.11.2017.

    Sportasima jedno veliko bravo, ali spot je totalno nestrucno napravljen

Komentiraj...
Vidi sve komentare