Obavijesti

Lifestyle

Komentari 72

Napokon odličan spot o Lijepoj našoj uz Mandžu, Zrinku, Luku

Napokon odličan spot o Lijepoj našoj uz Mandžu, Zrinku, Luku
1

Ovim spotom pokazali smo da je Hrvatska mjesto iznimnih talenata, odlične hrane, prekrasne prirode, ali i da smo mjesto gdje se možete doći zabaviti, surfati, penjati po stijenama, planinariti ili jedriti

Hrvatska turistička zajednica predstavila je novi promotivni spot za Hrvatsku na sajmu World Travel Market u Londonu. Tamo je premijerno predstavljen. No ovaj spot je potpuno drugačiji od dosadašnjih kojima se Hrvatska prezentirala na svjetskoj sceni. 

Napokon smo iskoristili naše poznate sportaše, po kojima nas mnogi i poznaju u svijetu, a koji su svojim ulogama značajno obogatili i personalizirali dojam o Hrvatskoj. 

U spotu je sudjelovalo 10 poznatih i slavnih ličnosti iz svijeta sporta i umjetnosti - Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić. 

Novi promotivni spot sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj, od nacionalnih parkova do Dubrovnika i slavonskih polja. 

Spoj naše prekrasne prirode, znamenitosti poznatih u svijetu i onih manje poznatih detalja te slavne ličnosti pun su pogodak koji o Hrvatskoj govori puno više od same prirode i povijesti, koja se inače do sada prikazivala.

Ovim spotom pokazali smo da je Hrvatska mjesto iznimnih talenata, odlične hrane, prekrasne netaknute prirode, predivnih građevina ali i da smo mjesto na kojemu se možete doći zabaviti (Ultra na Poljudu), surfati, penjati se po stijenama, planinariti ili jedriti. 

Spot zaključuje Marin Čilić uz poruku: Kad želite probuditi i razvedriti svoj duh - dođite u Hrvatsku!

Pogledajte spot:

Valja napomenuti da su svi poznati u spotu odrekli honorara. Dodatni značaj ovog projekta je i humanitarni karakter. Hrvatska turistička zajednica će osigurati iznos od 500.000,00 kuna za humanitarne svrhe pa će tako svaki od sudionika u spotu imati priliku donirati iznos od 50.000 kuna za određenu udrugu koja svojim radom i djelovanjem pomaže oboljeloj djeci. 

Predstavljanje novog spota na ovoj, jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi koja se ove godine održava od 6. do 8. studenog, uvertira je u službenu promociju hrvatske turističke ponude na svjetskim sajmovima, a na WTM-u održano je pred dvjestotinjak uzvanika, partnera, suizlagača te predstavnika stranih i domaćih medija. Oni su tom prilikom naglasili važnost novih promotivnih aktivnosti i materijala, ali i važnost UK tržišta za ukupne hrvatske turističke tijekove.

Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate i uspješne ličnosti, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput XXIII. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, SP-a u nogometu u Rusiji i EP-a u rukometu u Hrvatskoj. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.

Režiser spota je poznati i uspješni hrvatski redatelj i scenarist Nevio Marasović, a partner u projektu je agencija BBDO Zagreb.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 72
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo