To je to što me zanima!

Ne znaju što imaju: Bogate Kineskinje organiziraju pomoć u slaganju njihove garderobe

Biznis spremanja ormara bogatih Kineskinja je toliko unosan da tamošnji mediji prognoziraju kako bi organizatori garderobe godišnje mogli okrenuti i do 100 milijardi dolara
Vidi originalni članak

- Kako si ovo pronašla? - pitala je 32-godišnja Kineskinja Chen Rui svoju organizatoricu garderobe jer je potpuno zaboravila na novu  Burberry jaknu koju je tim 'otkrio' u njezinoj velikoj garderobi, tijekom spremanja i reorganizacije.

Naime, Kineskinje su među najvećim klijentima luksuznih brendova te su se neko vrijeme prebacile na online kupovanje, pa masa njih i dalje gomila stvari.

Trećina kupaca svjetskih luksuznih brendova, od Chanela do Louis Vuittona, su Kinezi, objavila je kompanija McKinsey, piše Yahoo.

POGLEDAJTE VIDEO: Zanimljiv život Karla Lagerfelda

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

U početku je njezin ormar, ističe Chen Rui, bio česta tema razmirica sa suprugom, no ona svoje Louis Vuitton, Chanel, Prada i Gucci stvari smatra - vlastitom djecom.

- Nikada ne napuštam niti jedno od svoje 'djece', samo dodajem nove - otkila je bivša učiteljica i dodala da nema restrikcija kad je poklanjanje sebi u pitanju.

Kako bi organizirala svoj ormare i walk-in garderobu te uopće dobila uvid što sve posjeduje, pozvala je tim od četvero ljudi, koji su joj sredili stvari.

Tim vodi Yu Ziqin, koja je završila školu za organizaciju domova Liucundao, gdje se uči slaganju i uvođenju reda u kuće i stanove. Njihove usluge koriste bogati Kinezi koji imaju previše stvari te konstantno kupuju nove.

HARAJUKU EKIPA Japanski street style: Ekipa koja zna kako miješati razne stilove

Osnivačica škole Liucundao je Bian Lichun te ističe kako je danas na tržištu čak 3000 ljudi koji uspješno obavljaju ovaj posao.

Njihove su usluge sve traženije: Biznis spremanja ormara je tamo toliko unosan da tamošnji mediji prognoziraju kako bi godišnje mogli okrenuti i do oko 100 milijardi dolara.

Pandemija je samo pogodovala biznisu, pošto su ljudi ostajali kod kuće i kupovali online. Ubrzo su shvatili da imaju gomile i gomile odjeće i modnih dodataka te poželjeli srediti ormare kako bi bilo mjesta za nove stvari.

- Potražnja za našim uslugama pospremanja i organizacije narasla je u pandemiji za čak oko 400% - komentirala je Lichun.

Za proces koji traje po nekoliko dana, klijenti plaćaju oko 13.000 kuna naviše.

AUSTRALSKI ASCOT Stylish dame u Melbourneu ukrašene maštovitim šeširima

Lichun ističe da su ljudi prvo mislili da su oni čistači, no sada klijenti imaju veliko poštovanje prema organizatorima garderobe, kad vide kako unose reda u ormare.

- Znamo sve o našim klijentima, čak i koliko pari gaća imaju. No, vjeruju nam, mi im olakšavamo život - zaključuje Lichun.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare