To je to što me zanima!

Šoping je mnogima bio omiljena aktivnost, a sada je omražen

Kupovina namirnica početkom 2020. u odnosu na kraj 2020. vrlo se razlikuje. Mnoge stvari koje su kupci nekad mogli raditi bez problema danas se smatraju nesigurnima
Vidi originalni članak

Nošenje maski, beskontaktno plaćanje, pa čak i prazne police nisu normalni ili nužno ugodni. Međutim, stvar koja ljude sada najviše smeta tijekom kupovine zapravo je prilično iznenađujuća. Čak ni najveći šopingholičari više ne vole gubiti vrijeme u trgovini.

POGLEDAJTE VIDEO (kućni dućan):

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Iako se prosječno vrijeme koje ljudi provode u trgovini povećavalo u posljednjih 20 godina, sada ljudi žele provoditi manje vremena u dućanu i žele rjeđe odlaziti u kupnju, piše Yahoo!life.

- Jedna stvar koju vidimo kod svih je da ljudi više ne idu toliko često u trgovine - kaže bivši suizvršni direktor tvrtke Whole Foods Markets Walter Robb.

Iako su ljudi nekada provodili oko 40 minuta u trgovini, mnogi sada češće kupuju putem interneta, a to je zato jer je boravak s drugima u zatvorenom prostoru dulje vrijeme rizičan.

KAO NOINA ARKA Obitelj Lukač iz Zagorja: 'Naša djeca će umjesto s mobitelom, odrasti s konjima i kozama'

Zbog toga kupnja putem interneta stječe sve veću popularnost u vrijeme pandemije koronavirusa, a to su prepoznali i veliki trgovački lanci koji sada sve više svoje robe nude i online.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare