To je to što me zanima!

Tata građevinac pokazao kako biti 'prava' Instagram zvijezda

Jedan tata s fantastičnim smislom za humor je pokazao kako uopće nije teško postati Influencer na Instagramu. Njegove smiješne, ponekad ironične, objave prati preko 350.000 ljudi
Vidi originalni članak

Otac iz Teksasa i građevinski radnik postao je najnevjerojatniji 'influencer' na Instagramu nakon što mu je kći objasnila kakav je to posao. 

Korisnica Twittera Barbara L. kaže da joj je, nakon što je tati Omaru objasnila kako mladi danas zarađuju preko Interneta, on rekao da to i on može. I ubrzo dokazao da je u pravu. 

Sredinom svibnja je pokrenuo svoj Instagram profil na kojem objavljuje fotografije imitirajući 'poze' poznatih influencera te svoje svakodnevice koja uključuje rad na gradilištu, gablece, ispijanje 'finih' kava i pušenje cigare. Njegov 'talent' je ubrzo prepoznalo čak 357.000 pratitelja.

- Moj tata me je pitao što je to influencer, a nakon što sam mu objasnila o čemu se radi, rekao je 'Pih, i ja to mogu'. I, točno to je i napravio - napisala je njegova kći Barbara na Twitteru.

Na svojem profilu @justaconstructionguy, Omar se kratko opisao kao građevinski radnik, otac, muž, ljubitelj kave i životni Influencer iz Austina u Teksasu. 

Odmah je objavio par fotografija jako sličnih onima koje poznati influenceri namještaju, uređuju i sređuju danima. 

Glavna razlika u njegovim fotografijama i fotografijama mlađih 'radnika u ovoj struci' je da on ne pozira na predivnim mjestima noseći prekrasnu odjeću i savršenu šminku, nego se uglavnom nalazi na gradilištima, teško radeći ili na pauzama za gablec i kavu. 

Na jednoj od prvih fotografija koju je Omar objavio, pozira nasmiješen u prsluku i s radnom kacigom, s šalicom kave u ruci uživajući u pauzi.

- Dečki na poslu su me zezali zbog mog novog hobija. Bilo im je jako smiješno što sam sad i ja postao influencer - napisao je u jednoj objavi.

U drugoj objavi tata Omar pozira s cigarom u ustima nakon dugog radnog dana.

JAVNOST OPET ŠOKIRANA: Kraljica ne dolazi na krštenje sina Meghan i Harryja?

Idi na 24sata

Komentari 4

  • nervozni poštar 17.06.2019.

    Kao što je napisano, popušili ste i vi kampanju, marketinška navlakuša je u pitanju. Očekujem brzu reakciju i ispravak teksta...recimo onako brzo kako kartone znate dijeliti.

  • 17.06.2019.

    Koja vijest, Instagram meme.

  • TED 2 17.06.2019.

    Šteta što ste napisali toliki tekst i sve istražili, a propustili najbitniju informaciju, a to je da je ovo kampanja jedne marketinške agencije :) Niti se lik bavi bauštelom niti vodi svoj profil - riječ je o tvrtki Bandolier Media koja je izmislila personu construction guya Omara. Ovaj primjer predstavlja još jedan razlog svim biznisima da razmisle trebaju li koristiti usluge marketinške agencije :) odgovor je jasan :)

Komentiraj...
Vidi sve komentare