To je to što me zanima!

Vintage je postao mega biznis, mnogi brendovi otvaraju vlastite second hand dućane

Slavni američki brend Brooks Brothers nedavno je pokrenuo prodaju svojih kreacija iz prošlosti, a slavni vintage online dućani imaju i po 20 milijuna posjeta mjesečno
Vidi originalni članak

Ljudi traže staro ne samo radi toga što ne žele hraniti modnu industriju koja ima loš efekt na okoliš, već su ujedno u potrazi za nečim posebnim, vintage, jedinstvenim.

Nedavno je mega kompanija Kering, vlasnik mnogih prestižnih brendova kao što su Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga i  Alexander McQueen, podržala online shop Vestiaire Collective s oko 120 milijuna kuna.

POGLEDAJTE VIDEO: Novu odjeću prije nošenja treba oprati

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Na tom sajtu ljudi mogu pronaći vintage stvari s potpisom, a popularnost je stekao tijekom prošle godine.

- Uskoro će se postotak vintage odjeće te modnih dodataka povećati u ormaru, danas je oko 21%, globalno gledano, no doći će do oko 27% - predviđa Sarah Willersdorf iz kompanije Boston Consulting Group, piše WWD.

SLAVNI KAPUT Parka u 10 izvrsnih kombinacija

Duže vrijeme dio modne publike smatrao je kako je stara odjeća prljava i za baciti.

DISKO KOMBINACIJA Blistave ljuskice: Party odjeća za one koji vole stilsku zabavu

- Ta perspektiva se mijenja, sada ljudi staro i vintage vide kao moderne komade, često ekskluzivne, a ne više kao nešto tuđe - komentirala je Elizabeth Gross, koja se bavi preprodajom vintage stvari već 20 godina.

PROZIRNO I KRATKO Najluđe kreacije koje je Cher nosila na sceni tijekom godina

Svjetska modna scena i dalje će vjerojatno proizvoditi velike količine robe, ali ova tendencija barem će smanjiti udio odjeće koju bacamo, a i stav se mijenja - bolje kupiti manje, ali kvalitetno.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Turbojunkie 29.04.2021.

    Kod nas se scena ne mijenja, uvijek su isti in. Ali zato volimo limenu starudiju izvana.

Komentiraj...
Vidi sve komentare