To je to što me zanima!

Za proizvod odgovara trgovac, čak i ako ga je servis izgubio

Popravak u zakonskom roku potrošaču ne smije stvoriti dodatni trošak. Znači da bi gubitak mobitela tom čitatelju trebao kompenzirati trgovac, a ne serviser
Vidi originalni članak

Predao sam mobitel u prodavaonicu da ga pošalju na servis i nestao je, požalio se čitatelj Glasu Slavonije.

- Reklamacija se podnosi na mjestu kupnje. Trgovac je dužan omogućiti podnošenje reklamacije i riješiti je, u ovom slučaju dostaviti mobitel serviseru o svom trošku i popravljeni vrati potrošaču. Popravak u zakonskom roku potrošaču ne smije stvoriti dodatni trošak. Znači da bi gubitak mobitela tom čitatelju trebao kompenzirati trgovac, a ne serviser. Oni kasnije mogu međusobno razriješiti čijom je krivnjom mobitel nestao. Dokument o predaji mobitela trebao bi čitatelju biti osnova za ostvarivanje svojih potrošačkih prava - pojasnili su u Glasu Slavonije.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 1

  • NaIvka1 12.11.2019.

    Mi imamo jedno strasno iskustvo s pokvarenim televizorom... sreca da smo snimili video kvara da nije razbijen ekran jer su nam tvrdili da smo pokusali razbijeno staviti pod garanciju. Ljudi, moj savjet je da svaki paket koji primate, svaki paket koji saljete, dobro uslikate ili jos bolje snimate SVE kako biste se zastitili.

Komentiraj...
Vidi sve komentare