Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
1 komentara

Za proizvod odgovara trgovac, čak i ako ga je servis izgubio

Popravak u zakonskom roku potrošaču ne smije stvoriti dodatni trošak. Znači da bi gubitak mobitela tom čitatelju trebao kompenzirati trgovac, a ne serviser

customer complaining in a shop
Foto: Dreamstime
1 komentara

Predao sam mobitel u prodavaonicu da ga pošalju na servis i nestao je, požalio se čitatelj Glasu Slavonije.

- Reklamacija se podnosi na mjestu kupnje. Trgovac je dužan omogućiti podnošenje reklamacije i riješiti je, u ovom slučaju dostaviti mobitel serviseru o svom trošku i popravljeni vrati potrošaču. Popravak u zakonskom roku potrošaču ne smije stvoriti dodatni trošak. Znači da bi gubitak mobitela tom čitatelju trebao kompenzirati trgovac, a ne serviser. Oni kasnije mogu međusobno razriješiti čijom je krivnjom mobitel nestao. Dokument o predaji mobitela trebao bi čitatelju biti osnova za ostvarivanje svojih potrošačkih prava - pojasnili su u Glasu Slavonije.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message