To je to što me zanima!

Zagrepčanka odnijela jaknu u kemijsku, a vratili je 'flekavu': Uz ove savjete riješite se mrlja

UVIJEK PISMENO Na prigovor tvrtka ili obrt moraju odgovoriti u roku od 15 dana. Ako ne odgovore u tom roku, može ih prijaviti Državnom inspektoratu. Uvijek se najprije treba pokušati dogovoriti
Vidi originalni članak

U čistionici su mi uništili jaknu. Odnijela sam da je operu, a vratili su je punu sivih mrlja, požalila se Zagrepčanka. Dodala je da je jakna prije imala samo manje mrlje od pudera.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 6

  • danijel horvat 20.03.2021.

    I Monika Levinski isto flekavu haljinu dobila ......

  • Gost_Gost 18.03.2021.

    Ova jakna se mogla oprati u običnoj perilici bez kemikalija.

  • Obren257 18.03.2021.

    Danas ima malo postenja,a kamo li priznanja odgovornosti za stetu.Ovaj vlasnik kaze,da nije kriv,a sebi "skace usta" recenicom,da je njegova djelatnica.pogrjesila sto nije upozorila vlasnicu na mogucu stetu.Nigdje upozorenja na lokaciju te "cistionice".EURO Spin u Zadru prije par dana.Gospodja stalno (svaki tjedan) kupuje domacu talijansku tjesteninu.Obzirom,da tjestenina sadrzi jaja mora se drzati u frizideru sto gospodja dobro zna,jer mjesecima koristi tu tjesteninu.Zadnja tjestenina po otvaranju je neugodno zasmrdila i vidjela se je plijesan.Otisla je reklamirati.Trazili su joj racun (od prije 5 dana), a radi se o vrijednosti 9 kuna.Da je i imala.racun reklamacija nebi bila priznata,jer joj je receno-Kako mi mozemo znati,da ste vi drzali tjesteninu u frizideru.Sramota EURO Spina za 9 kuna.Do isteka roka trajanja bilo je jos 5 dana.Dotle vam u Lidlu,Kauflandu ili Intersparu zamjene skupi proizvod ili vrate novac bez dodatnih pitanja. .

Komentiraj...
Vidi sve komentare