To je to što me zanima!

Zbog recesije: Pada vrijednost Gucci, Chanel i Louis Vuitton torbica na second hand tržištu

Radi straha od gubitka radnog mjesta te sve viših cijena svakodnevnih stvari i hrane, ljudi štede te su spremni odvojiti sve manje novca za vintage luksuz
Vidi originalni članak

Tržište rabljenih torbica velikih luksuznih brendova već godinama cvate, no sada se priča mijenja, usred novih ekonomskih turbulencija diljem svijeta. Ljudi su u strahu od otpuštanja, cijene rastu, pa ni taj luksuz se ne čini tako bitnim. Inače skupe vintage stvari su dobra investicija, no sada očito nije dobro vrijeme za prodaju, neće postići tako dobru cijenu. S druge strane, pad cijene je dobra prilika za kupce.

- Ovaj trend počeli smo primjećivati ​prije par mjeseci, tijekom jeseni prošle godine. Naime, potražnja je za skupim luksuznim modnim markama pala, što znači da istovremeno padaju cijene kreacija luksuznih brendova Chanel, Hermes, Gucci i Louis Vuitton - komentirala je Sasha Skoda koja radi za utjecajni online  vintage shop, The RealReal.

POGLEDAJTE VIDEO: Kralj pletiva

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

No potražnja za rabljenom robom i dalje je velika, očekuje se da će tržište preprodaje dosegnuti 80 milijarde eura do 2026., što je gotovo udvostručenje u odnosu na 37 milijarde eura u prošloj godini.

BRZO I LAKO Žena otkrila genijalan trik kako složiti traperice na vješalicu za uštedu prostora: 'U šoku sam'

Ipak, kupci sada žele bolju vrijednost za svoj novac, žele ulagati pametnije i smislenije.

Prema RealReal-ovom godišnjem izvješću o prodanim luksuznim artiklima za 2023., koje je objavljeno u četvrtak, preprodajne cijene torbica pale su 20% za Louis Vuitton, 17% za Gucci, 10% za Hermès i 9% za Chanel u posljednjih 90 dana.

TRIK ZA JEFTINIJU MODU Ljetnu odjeću mudro kupite na zimskim sniženjima i uštedite

Kako prihvaćaju niže cijene, preprodavači postaju manje izbirljivi u pogledu stanja artikla koje kupuju. Naime, roba koja je u dobrom  stanju za trećinu je jeftinija od one koja je u odličnom stanju. Ona u dobrom stanju može imati tragove nošenja, ogrebotine i slično.

Skoda je naglasila i da mlađi kupci više traže moderne brendove kao što su Miu Miu, Bottega Veneta i Telfar, ne zanimaju ih toliko klasični Chanel i slični. Popularni među svim kupcima su biseri jer su bezvremenski, nose ih sve generacije, a tražena je i voluminozna, komotna odjeća svih brendova.

POGLEDAJTE TRAILER NOVOG SERIJALA SPOJ NA SLIJEPO

SJAJNE I UGODNE Vrijeme hlača od eko kože: Vrlo su chic, odlične i na pleteninu

Najveća je potražnja za odjećom i stvarima iz devedesetih te onoj s početka milenija.

- Mladi smatraju da u brendiranoj, danas modernoj robi izgledaju poput hodajućih reklama i zato kupuju vintage odjeću, vide način da u tome budu drugačiji, kreativni i održivi - zaključuje Skoda, piše CNN.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare