Jedva je prošlo desetak dana od donošenja zabrane državnim institucijama da angažiraju PR agencije, a Vlada je danas Ministarstvu zdravlja, sukladno najavljenoj mogućnosti izuzetaka, odobrila upravo takav angažman.
Ministarstvo je tražilo Vladinu suglasnost za angažiranje PR agencije za "izradu i provedbu kampanje izvješćivanja javnosti Republike Hrvatske o Reformi sustava zdravstva koju provodi Ministarstvo zdravlja".
Vrijednost kampanje je 200.000 eura u kunskoj protuvrijednosti, a cilj joj je upoznati javnost s ciljevima reforme sustava zdravstva - smanjivanje troškova, jačanje tržišta dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja, izdvajanja nezdravstvenih usluga u zdravstvu...
Treba napomenuti da je, prilikom donošenje zabrane angažiranja PR agencija, a koja je digla veliku buru među domaćim PR-ovcima, premijer MIlanović najavio mogućnost izuzetaka, odnosno da će se PR agencije moći angažirati na posebnim projektima, javlja večernji.hr.
- Ovo je najbolji odgovor svima onima koji su kritizirali našu odluku o prekidu suradnje s PR agencijama, jer vidimo da će za njih posla s državom ipak biti, ali samo na temelju natječaja i kada država mora zatražiti njihovu pomoć za ovakve opsežne akcije, kazao je premijer Zoran Milanović.