To je to što me zanima!

Bijegom u drugi kraj vlaka strojovođa preživio sudar

Kamion je prešao prugu u blizini Ivanca i stao na raskrižju. Na stražnji dio vozila, koji je ostao stajati na pruzi, naletio je vlak. Nitko nije stradao
Vidi originalni članak

Prometna nezgoda prošlog petka u Očuri za pravo je čudo prošla samo s materijalnom štetom. Vozeći kameni agregat iz šljunčare Golubovečkih kamenoloma, prilikom uključivanja u promet, na kamion u vlasništvu autoprijevoznika Andrije Štekovića iz Gornje Voće naletio je putnički vlak, koji se kretao iz Ivanca. Na sreću, nitko od vozača te putnika zatečenih u vlaku nije ozlijeđen.
Vlak se sudario s kamionom na izlazu iz šljunčare, na nepreglednom mjestu križanja izlaza, pruge i državne ceste. Prema riječima vozača kamiona, prešavši prugu, on se trebao uključiti u promet na izuzetno prometnu cestu, na kojoj je nailazilo vozilo marke Peugeot, koje je imalo prednost prolaza. Zaustavivši se na znaku stop kako bi propustio navedeno vozilo, stražnji dio kamiona ostao je na pruzi, na kojoj se u tom trenutku iz smjera Ivanca pojavio putnički vlak. Primijetivši vlak koji je dolazio iza zavoja udaljenog jedva 50 metara, vozač kamiona uspio je, a da ne ugrozi vozilo na glavnoj cesti, tek malo pomaknuti kamion naprijed. Tom prilikom vlak je udario u stražnji dio njegova vozila te ga zaokrenuo za devedesetak stupnjeva. Vozač vlaka davao je zvučni signal, ali primijetivši automobil na cesti i kamion na pruzi te vidjevši da je sudar neizbježan, zakočio je vlak te otrčao u njegov putnički dio. Kabina strojovođe na dijelu na kojem on inače upravlja vlakom potpuno je smrskana te, kako kaže vozač vlaka, da se nije udaljio, teško da bi preživio. Na kamionu su, s obzirom da je bio pun šljunka, nastala samo manja oštećenja na stražnjem dijelu i na prikolici, a za dlaku je izbjegnut udar vlaka u srtažnji kotač kamiona, što bi zasigurno rezultiralo i težim posljedicama. Očevid su napravili djelatnici PU krapinsko-zagorske, a prilikom alkotestiranja obojica vozača su bili negativna. Protiv vozača kamiona podnijeli su prekršajnu prijavu.
Na spomenutom dijelu pružni je prijelaz obilježen samo Andrijinim križem te dodatnom pločom ''Oprez, vlak''. Međutim, pregled na prugu vrlo je otežan zbog zavoja s jedne i s druge strane, a nailazak vlaka vidljiv je tek na udaljenosti od 50 metara. To svakako nije dovoljno uzme li se u obzir da nakon remonta pruge vlakovi tim dijelom voze 70 km/h, ali i to da je otad gustoća prometa tim dijelom udvostručena. Udaljenost pruge i ceste je oko šest metara, što nije dovoljno ni za manje kamione (kao u ovom slučaju), a kamoli za tegljače, koji isto prometuju kroz navedeni prijelaz. Također, promet spomenutom dionicom ceste često je gust s obzirom na to da je tim dijelom stanovnicima lepoglavskog i ivanečkoga kraja najbliži put do čvora Sv. Križ Začretje na autocestu Macelj - Zagreb.
Ostaje nam samo da se nadamo kako će nakon ovog događaja relevantni prometni stručnjaci poduzeti adekvatne mjere kako bi se izbjegle slične, a možda i tragične posljedice.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • Luka_Zg 29.10.2007.

    Svaka cast autoru teksta!

  • 28.10.2007.

    Vazno je da netko ima profit, a za sigurnost mu je svejedno. Prolazim tom cestom, srecom jako rijetko i osjecam se ugrozenim sa svih strana. S jedne strane prijete utovarivaci kamena, s druge vlak, a ako slucajno naidjes kada je utovar kamena ne moze se proci do ocurskog zaselka, jer teretni vagoni zatvore cijelo raskrsce. Opcinska cesta koristi se kao deponija kamena i vise se ne zna gdje je. Pa nije ni cudo sto smo svi pobjegli iz tog kraja.

Komentiraj...
Vidi sve komentare