To je to što me zanima!

CA pod omčom duga, ali ipak neće prodati linije za London

Uprava je već ranije rekla da im je potrebno oko 30 milijuna dolara za investicijsko održavanje devet motora na zrakoplovima. Ako novca ne bude, upitno je i kako će se obavljati redoviti letovi
Vidi originalni članak

Nakon detaljne analize ipak je odlučeno da državni prijevoznik Croatia Airlines ne proda prava slijetanja i polijetanja na londonski aerodrom Heathrow.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Informacija nam je neslužbeno potvrđena iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, ali time problem domaće zrakoplovne tvrtke nije riješen. Prodaja “slotova”, odnosno tih prava ipak je ocijenjena kao gubitak velike vrijednosti i odlučeno ih je zadržati.

Avioprijevoznici pravo slijetanja u najprometniju europsku i jednu od najprometnijih svjetskih zračnih luka plaćaju “zlatom”.

Uprava Croatia Airlinesa na čelu s Krešimirom Kučkom odlučila ih je prodati kako bi imala novce za održavanje zrakoplova. Ipak, u konačnici je odlučeno da bi gubitak slotova bio prevelik udar za kompaniju u budućnosti i znatno joj spustio vrijednost.

- Prodaja slotova je definitivno zaustavljena i od te ideje se odustalo, ali tvrtki trebaju novci za održavanje motora aviona. Tražit ćemo dugoročni kredit - kaže nam sugovornik iz ministarstva.

Zrakoplovni stručnjaci su upozoravali da su “slotovi” nacionalno blago, a ideju o prodaji je kritizirao i bivši ministar Siniša Hajdaš Dončić, iako je upravo njegov SDP na čelo tvrtke doveo Kučka, koji je poželio prodaju.

U svakom slučaju, uprava je već ranije rekla da im je potrebno oko 30 milijuna dolara za investicijsko održavanje devet motora na zrakoplovima. Ako novca ne bude, upitno je i kako će se obavljati redoviti letovi.

- Situacija je vrlo ozbiljna - kaže nam izvor iz ministarstva.

Croatia Airlines prolazi od 2013. godine veliki proces restrukturiranja, a onda bi udio trebao biti prodan strateškom partneru. Hajdaš Dončić je neuspješno tražio partnera u cijelom svijetu, a pozivi za privatizaciju su propali. Iako je Croatia Airlinesu krenulo nabolje, još nisu dugoročno stabilna i profitabilna tvrtke.     

Idi na 24sata

Komentari 76

  • tugonica 07.01.2017.

    Sad budu to koncesionari riješili .....pola administracije na cestu i gotovo.

  • tugonica 07.01.2017.

    Kad imaju hiljadu zaposlenih a samo desetak aviona. Easy-jet ima dvadesetak ljedi u administraciji i puno više aviona i to je to...malo matematike i gotovo.

  • dom01 07.01.2017.

    CA su priskupi ,ako se za London sa Germanwings ili Ryanair leti izmedju 1-20E povratno nevidim razlog platiti CA izmedju 300 -500E zavisi kojem vremenu se leti ,a za 1-2 leta mi netreba suhi Tost

Komentiraj...
Vidi sve komentare