To je to što me zanima!

Capak o kampanji za cijepljenje: 'Ne možemo promicati oružje koje još nemamo u rukama'

HZJZ zatražio je povećanje budžeta za kampanju 'Misli na druge, cijepi se' kojom Vlada planira nagovoriti najmanje 70 posto građana na cijepljenje. Time će u rukama "imati oružje"
Vidi originalni članak

Simbolično cijepljenje nakon Božića početak je kampanje kojom Vlada planira nagovoriti najmanje 70 posto građana da se cijepe.

Naravno, svaka kampanja košta pa tako i ova. Zavod za javno zdravstvo zatražio je povećanje budžeta za ovu kampanju i time će u rukama "imati oružje." 

'Misli na druge, cijepi se'

- Medijska kampanja će započeti kroz neko kratko vrijeme. Naime u javnom zdravstvu postoji princip da se ne može promicati oružje koje nemate u rukama, dakle ono oružje koje ćete tek nabaviti -  rekao je ravnatelj HZJZ-a Krunoslav Capak za RTL

KAMPANJA: 'MISLI NA DRUGE, CIJEPI SE' Plenković upirao prstom u medije na pressici: Otklonimo nebuloze, i vi tu igrate ulogu...

Na pitanje kada će se on cijepiti kaže kako smatra da početnim dozama koje nam stižu, a to je mali broj doza,  trebamo cijepiti one koji su prioritet stoga on ne spada u tu skupinu. Kaže da cijepljenje premijera i ministra zdravstva također zasad nije u planu.

 - Čim dođem na red i ja ću se cijepiti. Ali prema uobičajenom protokolu - kaže.

 Nije otkrio koliko povećanje budžeta su zatražili u HZJZ-u. Otkrit će brojke kad HZZO odobri budžet odnosno dobiju ugovor. Rezultat kampanje trebao bi biti procijepljenost 70 posto građana.

PRIJEM, PRIJEM Ako opet zapne: Capak spreman za pitanja, u uhu nosio slušalicu

- Optimalno bi bilo doći do takve procijepljenosti jer to garantira sprečavanje širenja infekcije - rekao je ministar zdravstva Vili Beroš te doda da bi bilo optimalno kada bi to postigli do ljeta.

Autor slogana kampanje je Boris Malešević, koji stoji iza brojnih političkih kampanja, pa tako i onih premijera Plenkovića i predsjednika Milanovića.

Vlada o kampanji

O kampanji se danas oglasila i Vlada: 

- Na zahtjev ravnatelja HZJZ Krunoslava Capaka tvrtka Preclarus komunikacije d.o.o., koja ima ugovor s HZJZ o pružanju savjetodavnih usluga na području odnosa s javnošću, sklopljenom temeljem javne nabave u travnju 2020. godine, izradila je komunikacijsku strategiju za provedbu cijepljenja protiv covid-19 u Hrvatskoj - stoji u poruci iz Vlade, prenosi RTL.

'ZAKLJUČALI' BOŽIĆ Vodič za lockdown: Ne možete u drugu županiju, a na druženja može 10 ljudi, u crkvu više od 25

- Za provedbu kampanje HZJZ će raspisivati javnu nabavu u skladu sa zakonom i to za izradu tiskanih materijala za potrebe kampanje (bedževi; pingvini, letci), izradu TV spotova, rad na društvenim mrežama itd. - kažu u Vladi i dodaju kako je kreativno rješenje kampanje napravljeno je bez naknade (pro bono). Dakle, Malešević nije naplatio svoje usluge.

 

Idi na 24sata

Komentari 45

  • 25.12.2020.

    ti si oružje koje je ubilo svojim mjerama i preporukama više od 10 000 Hrvata.. ma odgovarat ćeš .. budi siguran

  • DrvoJavorovo 25.12.2020.

    O kakvom ti "oruzju" pricas na danasnji dan Bozica??

  • bezimeni korisnik 25.12.2020.

    ADMINE..nabijem tebe i tvoje cenzuriranje na onu stvar, na sam kršćanski blagdan

Komentiraj...
Vidi sve komentare