Strateške smjernice HPB-a uključuju razvoj digitalnih kanala, unapređenje i optimizaciju mreže, proizvoda i usluga, istaknuo je na Tomislav Vuić, direktor Uprave HPB-a na početku svog predavanja tijekom konferencije Poslodavac 3.0., u organizaciji 24sata.
Pričao je kako bi svaka tvrtka, za uspješno poslovanje trebala svojim zaposlenicima ponuditi određene beneficije i privilegije. Među ostalima, rekao je Vuić, zaposlenicima se može ponuditi profesionalno usavršavanje, edukacije, stimulacije poput rada od kuće, naknada za prijevoz, popusta na proizvode i usluge brojnih partnera, sportske aktivnosti, putovanja, izleti i tome slično. S druge strane, nagrađivanje zaposlenika prema rezultatima temelj je za upravljanje ljudima i kompanijama, no realno praćenje rezultata moguće je i bez nagrade.
Prema njegovom mišljenju, politika danas ima velik utjecaj na odabir zaposlenika, no osnova za odabir ipak bi trebali biti rezultati i stručnost. HPB je, istaknuo je Vuić, u svom poslovanju primjenio iskustva modernih kompanija.
- U centraliziranom državnom sustavu to je bio izazov, ali rezultati su već nakon nekoliko godina veliki - rekao je. Nabrojao je i brojne pozitivne strane rada u HPB-u, tvrtki za koju smatra da je primjer poslodavca budućnosti.
- Jedina smo značajnija banka u Hrvatskoj slobodna od smjernica i koridora grupe. S vremenom bi se trebalo pokazati kako jedna relativno mala banka u domaćem vlasništvu može biti puno bolja i produktivnija od inozemne - zaključio je.