To je to što me zanima!

Hrvatska: Tako lijepa, tako blizu, a tako jako skupa

U reklame su utukli milijune, a turisti nam bježe u Tursku i Tunis. Cijene su kod nas više no na ostatku Mediterana, a sadržaj je obično skromniji
Vidi originalni članak

Naš je cilj biti jednak ili bolji od konkurencije, a to su Francuska, Španjolska i Italija. A njihov je turizam u većem minusu nego naš. Podatke za Tunis i Tursku nemamo, rekao je ministar turizma Damir Bajs. Smatra da “stojimo solidno gledamo li omjer cijene i kvalitete usluga na Jadranu”. No prava je istina da cijene na Jadranu teško mogu biti naš glavni adut jer su uglavnom više nego na ostatku Mediterana, a ponuđeni sadržaji obično su skromniji. Najviše nas “šišaju” upravo Tunis i Turska, čiji su najjeftiniji hoteli, neslužbeno doznajemo, za lipanj gotovo rasprodani. Umjesto spuštanja cijena i smanjivanja poreza, Vlada sve nade polaže u reklamnu kampanju. Ministarstvo turizma je za reklame u najvećim gradovima Ukrajine, Rumunjske, Poljske, BiH, Srbije i Makedonije dalo 2,5 milijuna kuna, dok su prošle godine u inozemne reklame uložili tek 470.000 kn.
Kampanju za hrvatske građane “Kad srce kaže ljeto” HTZ je platila 3,3 milijuna, lani su reklame platili 300.000 kuna. Vlada se može samo nadati da će turistička sezona popuniti državni proračun jer već sada podbacuje. Iako je u travnju zbog Uskrsa bilo više turista nego lani u istome mjesecu, na godišnjoj razini turista ima manje. U prvih pet mjeseci zabilježili smo osam posto manje noćenja nego prošle godine.


UMJESTO ZVIJEZDA, REKLAMIRAJU NAS ANONIMUSI

Kampanja “Postanite ambasador hrvatskog turizma”, koju je ministar Damir Bajs jučer predstavio, uključuje reklame i kvizove na internetu i Facebooku koje bi trebale potaknuti Hrvate i druge posjetitelje interneta da dalje preporučuju Hrvatsku. U kampanju su se trebali uključiti i poznati stranci koji svakog ljeta šeću dubrovačkim Stradunom i uživaju u hrvatskim ljepotama, ali Bajs nije pronašao nijednoga. Kaže da će ih turistički djelatnici loviti po Jadranu i moliti da se uključe u kampanju.

PLAKAT ZA ZADRANE?
Plakatima su oblijepili i gradove i plaže u Dalmaciji, pa čak i prostor oko staračkog doma u Zadru. Ministar Bajs kaže da će tako zadržati turiste.

Idi na 24sata

Komentari 54

  • Bili Joso 11.06.2009.

    Ja sam jedan od poznatih metroblogera u iseljenistvu. Metroblogove cita svaki dan oko 300 000 citatelja. Moj blog posjecuje svaki dan oko 1000 ljudi. Htio sam reklamirati i pisati o hrvatskom turizmu na engleskom i svedskom jeziku uz veoma malu novcanu potporu, i to dva do tri puta tjedno. Treba znati ispricati pricu i adekvatno pribliziti Hrvatsku turistima Europe i svijeta. Obratio sam se , prije dva mjeseca, Hrvatskoj vladi koja je moj prijedlog pozdravila i proslijedila Ministarstvu turizma i tu je zapelo. Dobio sam odgovor da za ovakvo reklamiranje nije predvidjen drzavni poticaj. Upravo jucer ministar Bajs pod geslom \"Postanite ambasador hrvatskog turizma\" ukljucuje reklame i kvizove na internetu i Facebooku, odnosno da se i dalje tim putem preporucuje ljetovanje u Hrvatskoj. Ministarstvo turizma predlozilo mi je da se obratim Hrvatskoj turistickoj zajednici. Cekam odgovor. Imam viziju glede promidzbe turizma u Hrvatskoj. Mislim da ce se ministar Bajs sjetiti mog prijedloga.

  • vodice 10.06.2009.

    Dok se mi dogovorimo prođe lito. Što se tiće konkretno Vodica i ove godine će smrditi G....A, jer se na lokaciji industrijske zone svakodnevno prazne cisterne sa fekalijama i jako je sumnjivo da se fekalije dovoze i sa područja grada Šibenika. Prije izbora započela je rekonstrukcija dijela lokalne ceste, a kojom se ulazi u Vodice i radovi još uvjek traju. Kažu da će biti gotova do 1. srpnja. Plaže neuređene i nedovoljno pripremljene. Da ne spominjem izvođenje građevinskih radova na pod navodnicima rekonstrukciji poslovnog objekta ispred hotela Olympija, a srušeno do temelja. O čemu mi pričamo i zašto novce bacamo. Iz ovoga se vidi koliko nam je stalo do zadovoljstva turista koji su se odlučili za ovu destinaciju. Ja to jednostavno zovem \"KATASTROFA\"

  • miroljubiv 10.06.2009.

    Svake godine ista pjesma,i na kraju nikad ništa.kad nam Španjolci moraju raditi planski makroregionalni razvoj turizma,dovoljno je.nitko normalan tko je dobro situiran neće plaćati istu uslugu nekoliko puta skuplje nego bilo gdje u Europi.Dalmoši,ne potkradajte ljude za ta 2 i pol mjeseca.nađite si posla i tokom godine.kakva vlada i država,takav je i turizam.g.Bajs tko lupa po zadarskoj rivi,hoće li uništiti i čuvene morske orgulje?

Komentiraj...
Vidi sve komentare