To je to što me zanima!

Importanne razmatra naplatu upotrebe pokretnih stepenica

Prolaz bi zajednički trebali održavati Importanne centar i Grad Zagreb, a njima dnevno prođe, prema procjenama Importannea, između 350 i 550 tisuća građana
Vidi originalni članak

Pokretne stepenice na ulazu u Importanne centar na Glavnom kolodvoru u Zagrebu ne rade već više od mjesec dana.

Kroz njih dnevno, prema tvrdnjama Importanne centra, prođe od 350 do 550 tisuća građana, ali izgleda kako se Grad i Importanne ne mogu dogovoriti o njihovom popravku, piše Jutarnji list

Uprava Importanne centra kaže da im je serviser početkom godine rekao da se oba kraka stepenica mogu popraviti, no da se zbog njihove dotrajalosti to ne isplati jer će ponovno stati nakon nekog vremena. 

Stepenice su zatvorene nakon upozorenja da nisu sigurne za korisnike jer može doći do ozbiljnih ozljeda u slučaju da naglo stanu. Zatražili su ponude za zamjenu dotrajalih stepenica novima, a  nadležnom gradskom uredu poslali zahtjev za popravkom.

Razmatraju uvođenje naplate prolaza

- Ta investicija stajala bi oko 1,5 mil. kuna, što je gospodarski i dugoročno gledano isplativije od popravka, posebno kad se uzme u obzir starost postojećih stepenica, činjenica da su izložene svim atmosferskim utjecajima (kiša, led, snijeg, sunce) i da su u upotrebi od 1994. godine - objasnila je u priopćenju direktorica Importanne centra Nevenka Zečević.

Zečević dodaje da do danas nisu dobili adekvatan odgovor iz Grada. Naglašava da su već upozoravali na činjenicu kako su česte intervencije postale preskupe te da je nužno zamijeniti stepenice. Grad Zagreb odgovorio im je tako što je lani gotovo prepolovio iznos za održavanje predmetne javno-prometne površine

- S obzirom na nedostatna sredstva održavanja i prekid financiranja u 2018. godini, razmatramo razne varijante kojima bi riješili ovaj problem, uključujući i mogućnost naplate prolaza. U tom slučaju bi trošak morali snositi građani - upozorava direktorica.

Grad okrivljuje centar

Iz Grada su taj potez nazvali 'neprihvatljivim' i odgovornost za stanje stepenica prebacili na Importanne centar. Gradske vlasti kažu da su stepenice u takvom stanju zbog 'neadekvatnog održavanja'.

Također, poručili su kako je Importanne centar za ovu godinu odbio dostaviti zatraženu specifikaciju Plana i programa zajedničkih troškova te je unatoč postojanju iznosa od 1,5 milijuna kuna predviđenih za održavanje javnih površina, odbio sklopiti Ugovor o upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova prolaza Importanne centra.

'Bilo kakva naplata neprihvatljiva, kaže Grad'

- Kako bi se što prije iznašlo rješenje za pokretne stepenice koje su u funkciji javnog korištenja i kao takve povezuju javne površine (terminal ZET-a, Trg kralja Tomislava, Trg Ante Starčevića), Grad Zagreb smatra da je najava bilo kakve naplate korištenja stepenica potpuno neprihvatljiva - ocjenjuju u Gradu.

- U svrhu zaštite javnog interesa, trenutno je u tijeku natječaj zbog hitnog izvršenja nužnih popravaka pokretnih stepenica kako bi se u što kraćem roku dovele u funkciju, jer svima je jasno koliko važnu ulogu imaju za građane - poručio je pročelnik gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet Dinko Bilić.

 

Idi na 24sata

Komentari 66

  • 06111953 14.08.2018.

    Šta se čudimo te šerife i mafijaške kumove biramo mi sami znaju oni dobro da nama gradjanima svake četiri godine treba prodati neku šarenu lažu ili snizi cijenu parkinga pa poslije četiri godine secudimo kao da nam je NETKO drugi birao te mafijase koji zaborave obećanja i nastave nas dalje pljačkati ionako ćemo mi sve zaboraviti do novih izbora a onda opet fazol i neka cajka isto njima još catiri godine za pljačku znaju oni da smo mi samo ovce za sisanje mi se čudimo a oni se još vise bogate

  • UNPROFOR 10.08.2018.

    Zašto ne zamjennite smjerove vožnje . Pa one za gore su sigurno istrošene radi dizanja ljudi , dok su one za nadole dobre , jer ništa i ne rade , u stvari samo koće . Istrošenost djelova je absolutno razlićita i ako zamjenite smjerove , raditi će neistrošeni djelovi ! To vam je isto ko sa dizel lokomotivama . Nesme se ih okretati , da se ležajevi ravnomjerno izrabljuju a ne da postanu elipsasti !

  • UNPROFOR 10.08.2018.

    Ja predlažem , da se oni automati na semaforima , koji su namjenjeni za prijelaz sljepih pješaka preko zebre , zamjene za automate vezane na crveno svijetlo ! Ubaci 2 kune ako oćeš zeleno , ko te ebe !

Komentiraj...
Vidi sve komentare